torsdag 12. mars 2009

Polka dots

o
prikker - prikker - prikker!
o
Jeg er unormalt glad i det altså, spesielt på scrappeark, stoff eller som bildene i dette innlegget viser; på vakkert porselen. Jeg er helt bergtatt, og jeg klarer sjelden å gå forbi noe prikkete uten at det nøye blir vurdert, og ofte får bli med meg hjem *sukk*. Greengate har fantastisk mye vakkert med prikker synes jeg, og da utvalget finnes i både rødt, lysblått, beige, lilla og lysgrønt er det uhyre vanskelig å la være å ha litt av alt. Her i huset har jeg laget meg et "greengate skap" på kjøkkenet. Her står alt det vakkre jeg har samlet til nå, og jeg riktig nyter å bruke det. Liker at det godt lar seg kombinere og jeg får en god vår- og sommerlig følelse av å dekke bordet.
o
I dag har jeg tatt frem det røde, det er veldig annvennelig og brukes både til jul og hele sommeren. Tulipanene passer fint i muggen, og eggeglassene kan fint brukes til både egg og små blomserbuketter.
o


Ønsker alle en riktig fin torsdag!
o
Klem fra Livy

15 kommentarer:

@afjo72 sa...

Nice :o) Rart det med sånne prikker, de passer liksom hele året! Hehe

Tiril sa...

Lekkert Livy, fikk nettopp en haug med varer fra Green Gate, gleder meg til å pakke opp og stessje til.
Ha en flott dag.

Fru Jensen's sa...

Me like!! Har noe av det jeg og, men ikke på langt nær så mye som deg*drømmedrømme*
Ha en finfin torsdag videre!!

aase sa...

Wow, likt innlegg idag vi jo!! He he, Green gate er rått!!!

Tusen takk for koselig kommentarer også!! du er så søt!!

Lykke til hos plageren idag!!

stor klem!!

Carina sa...

Green gate er jo bare lekkert:)Gleder meg til sommeren;)Klem

Anonym sa...

Polka dotts makes me happy :)

Ha en fin torsdag videre!

Unknown sa...

Så vakkert!

Jeg skjønner at jeg også bare er helt nødt til å begynne å samle litt:)

Ha en flott torsdag!

Klem Linda

Unknown sa...

Det ligger forresten noe til deg på min blogg :)

Anita sa...

I like too!! Lurer på hva vi gjorde før Greengate jeg;0) Har sett meg ut en del nytt i den nye kolleksjonen, så nå er det bare å vente spent på hva min butikk tar inn! Har forresten sommer ferie i Danmark i planene for sommeren, og DA....:0) Her snør det vannrett i bøtter og spann:} Håper været er bedre hos deg! Ha en fortsatt flott uke!

Linda sa...

Så herlig service!

Ha en fin dag videre!

Klem fra meg :O)

Sommerlyst sa...

Så fine ting. Kan tenke meg at det røde settet og så er flott i julen! Lekkert!!

Silje sa...

Utrolig lekkert!!:) Jeg er også helt forelsket i polka dots for tiden!!:) Jeg får ikke sagt det nok, du har et utrolig vakkert hjem!!:)

borghild sa...

Flotte prikker, og den røde fargen er jo bare nydelig!! Julete på vinteren og litt 'jordbær og fløte' på sommeren:-) Ha en fin helg! Klem B:-)

Albertines verden sa...

Hei. Ja, rødt er lekkert hele året. Lunt og fint til jul, på sommeren minner meg det om jordbær med fløte. Er innom for å ønske deg en riktig fin helg!

A-H sa...

Enig, prikker er uimotståelig!
Ha en fin helg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...