tirsdag 1. mars 2011

BoligDrøm


I går kom mars utgaven av BoligDrøm i postkassen min ♥ Lykke! 

Jeg var så heldig å vinnet et årsabonnement av dette flotte interiørbladet i en give-away i bloggen Kjøkkentjeneste.

Kjøkkentjeneste er en fantastisk blog som handler om en families vei fra halvfabrikatet til mest mulig hjemmelaget mat. Bloggen gir masse inspirasjon og tips til ulike middagsretter samt desserter/kaker, og er absolutt et sted man bør stikke innom når man planlegger forskjellige måltider, enten det er til hverdag eller til fest.

Hvis du ikke allerede har kjøpt det nye nummeret av BoligDrøm kan jeg anbefale det på det sterkeste!

Ønsker deg en fin tirsdag!

6 kommentarer:

Annfrid sa...

Heldig du er:-) Det er alltid kjekt med blad med masse fint i.

Ønsker deg en fin ny dag:-)

Klem Annfrid

w sa...

Så heldig du er:) Boligdrøm er et flott blad:)

Ha en fin dag.

W

Gry sa...

Åh, det så kjekt ut! Heldige deg:) Kanskje jeg skal kjøpe det når jeg skal hente ungene i barnehagen:) Trenger noe å lese i ventetida:)

Ha en fin dag, Livy!
klem

Gry sa...

Så deilig med slike gaver! Skikkelig kos å sette seg ned med bladet og ta en timeout og bare suge til seg inspirasjonen ;) Jeg har ikke kjøpt dette ennå, men det fikk jeg lyst til nå!

Takk for bloggtips, det skal jeg sjekke ut. Ha en fin kveld ;) Klem fra Gry <3

Torill sa...

Hei♥
Så kjekt at du fant veien inn til meg:)
No har eg kost meg med MASSE fine bilder her hos deg, ein nydelig blogg du har!
Legg meg til som følger og gleder meg til å følge deg videre♥

Har kjøpt meg Boligdrøm i dag eg og, verdens beste blad!

ønsker deg ei fortsatt fin veke♥
Klem fra Torill♥

☆Therese sa...

Bladet ser fristende ut på utsiden, tror nok det vil bli innkjøpt til helga :O)
Takk for tips om matblogg! Skal jammen ta meg en tur innom der og "snuse" litt.

Ha en god uke, klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...