onsdag 28. september 2011


Formiddagskos i Livyheimen!

Midt i mellomsøster var ikke helt i form på morningen, så hun er hjemme fra barnehagen sammen med lillesøster om meg i dag. Formen hennes er heldigvis bedre nå, så det ser ut til å bli en fiiiin dag her hjemme - koselig ♥

I formiddag får jeg besøk av min kjære svigerinne, og jeg gleder meg masse til en koselig stund sammen med henne.

Når kveldsmørket senker seg er det kundekveld hos Finnestads verden - Åååå som jeg gleder meg! 

Ønsker deg en fin onsdag!



Klem fra Livy

2 kommentarer:

Christina sa...

Ha en kjempe fin dag!!! :)

Klem fra
Christina

Sannes verden sa...

Hei.
Jeg har lagt merke til den store, fine klokken du har på veggen! kan jeg spørre hvor du har kjøpt den!...
Ha en finfin dag og kveld.
Susanne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...