lørdag 6. oktober 2012

Å male stakittgjerde går...

 
 
...lekende lett med en malingssprøyte!
 
O' lykke!
 
Hvem hadde trodd at det skulle gå såå greit, og at resultatet skulle bli så bra?? Ikke jeg iallefall, men nå er jeg blid som ei sol! Dette er gøy!
 
Vår malingssprøyte er fra Bosch, og heter PFS 65. Vi fikk den for et par år siden, og foruten å ha malt noen hagemøbler med den har den stått ubrukt siden.
 
Heldig for den så tror jeg at den kommer til å bli brukt mye på rekkverk og gjerder fremover☺
 
Anbefales på det sterkeste!
 
 

 
Ønsker deg en strålede lørdag!
 
Klem fra Livy
 
 


8 kommentarer:

Lynetmor sa...

Hei, så fint gjerde dere har fått :-) Ønsker meg sånn jeg også. Ha en fin helg :-)

sa...

Fantastisk!
Elsker slike redskaper som faktisk fungerer ;)
Blir lekkert ser jeg :)
Klem Anette

Life´s Silverlining and I sa...

Så fint ni har! Önskar dig en toppen kväll! Kram Nilla

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Så kjekt... Har også en malingssprøyte stående, kanskje jeg burde testet den ut.
Ha en fin helg
klem

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Så smart! Tusen takk for at du deler :) Kanskje vi skulle prøvd det vi også :))

Ha ein deilig søndag!

Godklem

Elisabeth Helland sa...

Ååååh så luuuurt... men hvordan gjør du det mellom plankene ?? Og hva gjør du med baksiden liksom?? Spruter ikke malingen gjennom??

Livy sa...

Hei Elisabeth! Du kommer fint til mellom plankene med sprøyta, og baksiden tok vi etter at vi tok forsiden. For at det ikke skulle sprute maling over alt lagde vi en stor "ramme" med plastikk som vi satt på baksiden mens vi malte☺

Ha en fin ukestart! Klem

Hjem & Glede sa...

Nydelig hus og gjerde!
God ukestart!

Klem Camilla.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...