lørdag 29. juni 2013

Regnvær og livsstilsendring



God lørdag!

I går og i dag har jeg vasket vinduer, det er ensbetydende med at det blir regnvær! Det slår aldri feil altså(!), men nå er det gjort og nå blir det en stund til nestegang☺



De av dere som følger meg på Instagram har kanskje sett "skryte-insta'n" min i dag...

1. mai skrev jeg et innlegg om at treningsmål to var nådd. I dag da jeg gikk på vekten viste den at 15 kg er borte og det samme er 15 cm rundt midjen - treningsmål 3 er i boks! 

Jippi! 

Jeg kan bare ikke få sagt hvor glad og fornøyd jeg er☺



Oppskriften min er enkel, og du kan lese planen jeg har fulgt her!

Jeg har bestemt meg for å gå ned til 65 kg(jeg har 4 kg igjen), noe som betyr at jeg med mine 1,64 på strømpelesten igjen er normalvektig(det er 12 år og 3 barn siden sist☺)




Nok skryt fra meg for i dag, men jeg må si det er en stor seier for meg å se slike resultater, og ha funnet en måte å gjøre dette på som jeg fint kan leve med!


Tusen takk for at du titter innom!

 ♥ God lørdag ♥

11 kommentarer:

Hjem & Glede sa...

Ååååå du så utrolig flink du er!!!!
all grunn til å være stolt av deg selv!
Å nå fikk jeg og lyst til å gjøre noe!
Veldig dårlig med trening de siste 5 år pga beina mine....MEN det er ingen unnskyldning egentlig.....
Huff jeg er så glad i det søte......er det rart vi er søt?? Ho,ho...

Nydelig hjem du har!
God helg flinka!
smil og klem
Camilla :)))

Anonym sa...

Utrolig flink du har vert jeg blé kjempe innspirert av deg.
Har det vert mulig å få vite hva du spiser i løpet av en dag? Hvor mange mange kalorier pr dag
Trenger selv å gå ned 20 kg.

Hannesin sa...

Gratulerer! Så flink du har vært!
Veldig god motivasjon, kan trenge det.. :)

Hilsen Hanne !

ingridsboble sa...

Gratulerer med å nå målene dine! Det skal du være stolt av :)
Og rene vinduer - det er deilig! her bøtter det ned utenfor i dag, så får nok ta vindusvasken en annen dag.. hihi
Nyt resten av helga!
Klem fra Ingrid

Christina sa...

Gratulerer så mye!! :) du er kjempe flink!
Jeg har selv begynt å trene, men det er for å få overskudd! Må være flink å opprettholde det.. Ikke så lett, men har ei venninne som drar meg med! Heldigvis!
Ønsket dere en god helg!
Stor klem

Hos Jorunn sa...

Gratulerer så mye!! Så utrolig flink du er vært, nå kan du jammen være stolt av deg selv!!! Jeg holder på selv, men jeg kan ikke skryte så mye enda...håper til jul:)
Fine bilder også!

Ha en fortsatt fin helg! Klem fra Jorunn

Livy sa...

Hei Anonym!
Så hyggelig at det inspirerer, jeg har gått mange runder med meg selv og når jeg endelig bestemte meg så har det gått bedre enn forventet!

Jeg teller ikke kalorier, men kan tenke meg at jeg ligger på ca 1400 pr dag(da er ikke trening tatt med, så de dagene jeg trener/går mye spiser jeg mer). Jeg spiser frokost(1 skive + 1 glass skummet melk), lunsj(et rundstykke evnt 2 knekkebrød, en kiwi eller eple og en gresk yoghurt fra Synnøve+vann)Middag(en porsjon+vann) som mellommåltid spiser jeg en Nutrilett bar/eller knekkebrød+vann(mellom lunsj og middag) og til kvelds spiser jeg en frukt eller lett yoghurt. Jeg har begynt å spise kokt egg, det er sundt, godt og metter lenge :-) Jeg drikker kaffe, skummet melk, vann og pepsi max :-)

Jeg koser meg med litt søtt i helga og når vi blir invitert bort/har gjester, men bestemmer meg på forhånd hvor mye jeg skal spise, da er det lettere å gi seg synes jeg ;-)

Å skrive opp hva jeg veier og måler hver uke har også vært supert for meg + noen gode ord til meg selv om hva som har gått bra denne uka - dette har vært veldig inspirerende for meg å se tilbake på!

Lykke til! Når jeg har fått det til kan du også!!

Klem fra Livy

Annfrid sa...

Gratulerer du har virkelig vært flink. Synes det står respekt av slikt. Du har all grunn til å være fornøyd:)
God helg.
Klem Annfrid

Fru Thoresen sa...

Gratulerer!! Så flink du er :)
Du har absolutt grunn til å skryte av deg selv :)
Ha en videre fortreffelig helg :)

mirjamsdrøm sa...

Gratulerer! For et flott resultat, tenker det er en god følelse å klare det :) Vindusvask og regn, ja det hører sammen. Godt når det er gjort uansett ;) Flotte bilder fra hjemmet ditt! Ha en herlig søndag! Klem Mirjam

Tonje Merethe sa...

Så flink du er. Gratulere med fantastiske resultater.

Og du, den blåbærpaien din under her så nydelig ut. Nå fikk jeg i alle fall lyst på frukpai og vaniljeis.

Ha en flott søndagskveld.
Klem fra Tonje Merethe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...