torsdag 26. september 2013

Sko-oppbevaring



Kurv har vært in i interiørbildet en stund, og som vanlig er jeg treg til å følge trendene! 

Det var nok mest det at det var praktisk, som gjorde at jeg gikk til innkjøp av en stor kurv med lokk, men at den er fiiiiin gjør ingenting det heller☺

På innsiden av den dobble inngangsdøren har skokaoset vært komplett! Nå er alt under kontroll i kurven☺

Kurven er fra Bohus.




Ute skinner solen og snart bærer det på trening før jeg skal på homeparty til fine Elisabeth i kveld♥

Ha en strålende torsdag!

Klem fra Livy





4 kommentarer:

helen og gutta sa...

en genial og flott måte å oppbevare sko på. hos oss råder totalt kaos med en familie på seks, hvor guttene har like mye skodilla som meg hehehe.

mirjamsdrøm sa...

En kjempegod ide :) Veldig fin gang også! Ha en flott helg! Klem Mirjam

Unknown sa...

Elsker den kurven!! ;o)
God helg ;o) Her har jeg frihelg - skal bli deilig !
Stor klem Elisabeth

Drømmevillaen.no sa...

Så smart! Vi har samme problemet her.. Sko flyter over alt, så jeg gleder meg veldig til å få skyvedørsgarderobe i gangen jeg, det skal bli godt :() Takk for tips. Og så fint rommet til Amalie har blitt, du er så flink :)

Ønsker deg en fin helg!

Klemmer fra Nina
drømmevillaen.no

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...