torsdag 7. november 2013

Et lite livstegn og juleforberedelser!




Kalenderen skriver november, og det er en stund siden sist oppdatering her på bloggen. For de som følger meg på Instagram ser dere at det står til liv, selvom det har vært stille her en stund :-) Grunnen til fraværet på bloggen er at min kjære bærbare pc har takket for seg, og jeg er ingen racer på mannens Mac derfor lar innleggene vente på seg.

Desember nærmer seg med stormskritt, og jeg har så smått begynt juleforberedelsene. Med litt julemusikk og julebrus i glasset har det blitt hjemmelagde julekort(til årets julemesse) og adventskalendere til fine venninner :-) I løpet av helgen håper jeg å få gjort ferdig barnas kalendere :-)

Har du begynt med noen juleforberedelser?




Har som mål at det ikke blir en månede til neste innlegg!

Ønsker deg en fin helg som ligger forann!

Klem fra Livy


5 kommentarer:

Janne sa...

Så koselig innlegg. Ja, jeg har begynt å forberede meg til jul. Det går fort nå.

Nydelige kort du har laget.

Ha en fin dag!

-monakristin sa...

Kjempefine kort! Det er så koselig å komme igang med juleforberedelser! Jeg har foreløpig bare mange ideer i hodet, men litt etter litt skal de settes ut i livet! :) Håper dere får en fin helg! :) -monakristin

Cecilie sa...

Hei, kom over bloggen din, og må skrøyte litt. Du for en koselig blogg med fine bilder. Ja, jeg har startet med juleplanleggingen, selv om den blir litt amputert av eksamener, men det er godt at noen av julegavene er i boks.

Så når eksamene er ferdig, blir det ekstra mye julekos, med musikk og lys, pynt og juleverksted. Noe å se frem til i hvertfall!

Ha en fin dag!

Anonym sa...

Börjar förbereda för advent och jul nu....har längtat! Vilka fina julkort du gjort! :) Brukar försöka få till några scrappade kort jag med men det tar lite tid så det blir även köpta julkort! Ha en fin advent!
Nettan

Home sweet home sa...

Kjempe fin julekalender:D
Flotte og koselige julekort også.

Jeg har også fått begynt på juleforberedelsene,nærme meg slutten for hver dag:D:D

Ha en fin kveld:D

Merethe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...