fredag 18. september 2009

Barnebursdag



o
Det kommer et lite bursdagsinnlegg til fra meg denne uken, så blir det en liten stund til neste gang ;) Stuen har vært pyntet til fest som er små prinser og prinsesser verdig nå i ettermiddag!
o
o
I dag har barneselskapet gått av staben i Livyheimen og 10 herlige barn har kost seg her i flere timer!
o

På menyen har bursdagsprinsessen selv satt opp pølser med brød/lumper. Til dessert ble det muffinsorm(har blitt tradisjon her det;-), sjokoladekake, fargegele med vaniljesaus, sjokolade trekte marsmellows med "prinsessestæsj" og seigmenn med sjokoladetrekk - tror det fallt i smak, for det gikk med nesten alt sammen.
o
* kakebordet *
o


* barna elsker fargegele *

* En sikker vinner hos prinsessene(og mamma'ne ;) *
o

o

Nå er mamma og pappas skatt i seng, og jeg skal sette meg i go' kroken å se på Senkveld - gleder meg! Tusen takk for alle koselige hilsner dere legger igjen til meg, det varmer så godt :)

o
Ønsker alle som er innom en riktig god helg!
o
Stor klem fra Livy

14 kommentarer:

Villa Luftslottet sa...

Ønsker den lille skatten din grattis med dagen - og oi for en bursdag det må ha vært:)
Den ene fantastiske godisen etter den andre og et kjempemorsomt bord:)
så herlig!

sol

Jorid - Noe På Hjertet sa...

Så nydelige bilder :-D

Ha en flott helg!
Klem Jorid

Anka sa...

Dette ble nok en kjempe bursdag! Koslige bilder. God ide med marsmellows:) Riktig god helg.

Catrine sa...

Ser ut til at bursdagprinsessen var fornøyd med selskapet!
Og så mye godt å spise da!
Ha en flott helg! *klem*

Anne sa...

Så søt bursdagsprinsesse! Nydelege bord:)
Ha ei flott helg!

Jannicke sa...

Jeg er imponert over den flott menyen!
Så lurt å dyppe div i sjokolade, og sette det på spyd ;o)
Ser max delikat ut!
Varmer du bare opp kokosjokolade på svak varme - og så dypper div i...?
Klem J.

Anette {foreldremanualen} sa...

Nydelig!! Det tipset med marshmellovsene skal jeg spare på! ;-)

Myhome sa...

Så mye fristende og godt på bursdagsmenyen:)
Spennende med "pinnesnopet"!
Så skjønn prinsessa di er, ser ut som hun er veldig fornøyd:)
God helg!
Klem Anita

OdaAnna sa...

Gratulerer så mye med jenta di!! Sent, men godt:) Så mye godt og flott du hadde stelt i stand!

Nicco sa...

Så masse flott du har laget til! Jeg har ei som blir 6 år nå og skal snart ha barnebursdag. Favoritt hos oss er også gele i glass. Var jo utrolig morsomme de marshmellowene, kanskje jeg "stjeler" ideen hvis det er greit? Alltid kjekt med noe nytt.

Christina sa...

;) Så kos!!!
Kan jeg spørre hvordan du lager sånn gele? Haha... Planlegger snuppas bursdag og tenkte jeg kunne servere litt gele også! Hihi.. De marsmellowsene var en stooooor hit i fjor så de blir nok lagt i år også! Hihi..

Klem klem

Mitt lille hjem sa...

Ååå, inspirerende innlegg :)

Grys lille sa...

Så herlig! Dette så kjekt ut!

ha en fin uke!
Klem

Marte sa...

Så flott feiring dere har laget for jenta deres!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...