fredag 25. september 2009

En klokke er....

.... på vei til meg fra nabolandet!
o
o
Denne aldeles skjønne klokken er nå på vei til meg fra Magdalenas butikk - Par Courrier - En kjempefin nettbutikk, med masse flott! Den er virkelig verdt et besøk!
o

oo
Klokken så jeg for første gang hos Anettes hus - en nydelig klokke som jeg har ønsket meg lenge - mange lekre detaljer som passer min stil perfekt. Endelig har den kommet inn i butikken igjen, og nå er den bestilt og betalt :-) Gleder meg veldig til den kommer!
o

o
Lillesøster er fortsatt syk, så her blir det en rolig dag hjemme.
o
Ønsker alle som er innom en fin fredag!
o
Stor klem fra Livy
o
Bildene er lånt fra Par Courrier

10 kommentarer:

Mitt lille hjem sa...

For et syn! Nydelig klokke!

God bedring til lillesøster,
og riktig god helg!

Unknown sa...

Den klokka var virkelig lekker!!Den vil sikkert passe perfekt hos deg:)

Ikke umulig at vi plutselig sees hos Brynem:) Jeg er stadig innom:)

Ha en riktig god helg! Jeg håper at lille frøkna snart er på bedringens vei:)
Klem Linda

Christine Louise sa...

Nydelig klokke :) Takk for tips til nettbutikk. Og god bedring til lillesøster :)

Klem fra meg..

Annika sa...

Den klokka var nydlig! Forstår godt du falt for den!!!

God helg, og god bedring til pasienten!

Jannicke sa...

Du kan tro jeg har sett på den!! Kan du gi en tilbakemelding når du får den, om den tikker stille eller høyt?? Klarer ikke klokker som "bråker".. ;o)
Klem J.

Klaffen sa...

Wow for ei skjønn klokke:) Grattis, skjønner godt at du gleder deg til å få den hjem. Kos deg i helga, og NYT LIVET. klem

Jorid + NOE Blog sa...

Den var nydelig :-D Jeg er også på utkikk etter ny klokke.. Hmm, må ta en titt!

Ha en fin helg!
Klem J

rod i hob sa...

Fantastisk fine klokka :-)
Men rekner med at den er dyrere en norsk tollgrense (Kr 200,-) betaler du toll og avgifter med glede, eller sender butikken "privatpost" Det jore nemlig butikken eg handla i på mandag. SUPERT :-)

God helg, og god bedring til lillesøster!!

Torunn sa...

Det var en utrolig lekker klokke!!
God bedring i heimen og god helg .-)

Klem

Pia sa...

Ja, det var virkelig en fin klokke:-)

Tusind takk for den søte kommentaren på min blogg - ønsker deg en riktig god helg:-)

Klem fra Pia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...