fredag 24. september 2010

Om 3 måneder...

.. er det julaften!

o

o

Tenk så fort tiden går, jeg synes ikke det er lenge siden forrige jul.

Jeg liker så godt tiden som ligger forann oss nå, med lange koselige kvelder forann peisen, og juleforberedelsene som ikke er så langt unna. Har startet med julegaveinnkjøpene, og liker så godt når det er i orden i god tid før julekvelden. Hvordan er det med deg? Kjøper du gaver i god tid, eller er du ute i siste liten?

oo

Må også få takke dere for de koselige gratulasjonene i det forrige innlegget mitt - Tusen Takk!

o

Ønsker deg en fin fredagskveld!

o

Klem fra Livy

2 kommentarer:

Lene sa...

Først og fremst må jeg bare gratulere deg med den lille i magen! Så heldig du er som venter en liten skatt!

Du har så nydelige bilder... jeg er så glad i bloggen din! Jeg har det litt travelt akkurat nå, så det er dårlig med blogging på meg. Men jeg er innom her av og til og koser meg med bloggen din!

Jeg er i gang med julegavene og har 10 stk i boks allerede. Er også i gang med kalendergaver til ungene. Jeg elsker jul og synes disse månedene før jul er fantastiske!

Tenk bare 3 månedre igjen...

klem,Lene

Annika sa...

Gratulere so mykje med familieforøkelse på gang! Så koslig då :)

Har ikkje starta på julegåvene endå, men har starta på å tenke på kva eg skal kjøpe.

Det er koslig med haustkveldar, fyr i omnen og stearinlys tente.

God helg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...