søndag 14. november 2010

Lengter til jul ♥


o
Vi har hatt en laaaang, herlig morgen her i Livyheimen i dag. Barna vekket far med en liten gave på sengekanten, og mor sto opp og fyrte i peisen. Barna har kost seg med lekene som lillesøster fikk i bursdagsgave, og frokosten ble ikke inntatt før langt på dag - deilig med slike dager
o
o
Ute er det ingen ting som tyder på at det går mot jul, men inne hos meg har Julemagasinene for lengst kommet i hus og er med på å skape riktig steming - jeg elsker denne tiden på året. En liten julebrikke har fått bli med hjem fra en koselig interiørbutikk i byen, og lager sammen med GreenGate koppen med kaffelatte litt julestemning i sofakroken.
o

o
Julegavene har kommet i hus(foruten til mann og barn), og til uken skal jeg ut å finne fint gavepapir til å pakke gavene inn i. Har du tips om steder å kjøpe fint papir og bånd, så tar jeg gjerne i mot tips!
o

o
Ønsker alle en fin farsdag, og en god start på uken som ligger forann
o

10 kommentarer:

Anonym sa...

Hei.

For en deilig søndag !
Det er sånn det skal være:)
Du har en nyyydelig blogg ,
full av lekre bilder.
Her må jeg tilbake :)

Ha en fin dag videre.
Klem fra Ingunn (ny følger)

Mitt hvite hus sa...

En deilig morgenstund hos dere... og sånn skal det være...

ja jeg lengter etter å julepynte..og i dag klarte jeg ikke dy meg lengre..

ser du også har fått litt rødt i heimen...

koselige bilder..

nyt søndagskvelden og farsdagen.:

klemmer =))

Høstmamma sa...

Så koselig stue du har:-) Det gjør seg med litt rødt nå, jeg gleder meg masse til jul!
Jeg har tenkt å pakke inn julegavene med vanlig gråpapir fra Notabene.Høres kanskje litt "stusselig" ut, men med søte røde sløyfebånd rundt, blir det så fint.

Hilsen Høstmamma

Ruths datter sa...

For en koselig stemning hos deg da. Vi har noenlunde make peis ser jeg. Ha en flott uke.
Klem

Lisalotte sa...

Du har det så koslig hjemme hos deg!!! :-) Ser ut som et godt sted å være :)

Birgitte sa...

Nyyyyyydddddeeeliiiiigggttt :-))
Klem Birgitte

liven sa...

Koselig stemning her hos deg Livy:o)

ha en fin uke!!

Christina sa...

Tusen takk for kommentar! :)
Jeg har termin 1.5! gleder oss masse.. Ser ut til at det er en liten gutt i magen.. vet dere hva det blir?

Ha en fin helg!
Klem fra
Christina

Livy sa...

Tusen takk for koselig hilsen Lisalotte! Forsøkte å komme inn på din blog, men fikk det ikke til :( Legg gjerne igjen adressen til meg.
Klem fra Livy

Ineke Original sa...

Just wonderful!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...