tirsdag 10. januar 2012

God tirsdag!



Sofakroken er god når det er kaldt ute!

Lillesøster sover en lur og jeg koser meg med stillheten og litt blogging herfra kroken min.

Som dere sikkert har skjønt hvis dere har fulgt meg en stund er sofakroken med utsikt mot peisen min absolutte favorittplass i huset. Her er det godt å sitte å nyte flammene i peisen eller se ut vinduet på hva som skjer på utsiden; på fuglene eller kanskje et rådyr som rusler forbi - lykke♥

Ikke så skjelden blir det nytt en kopp kaffe og et nytt interiørblad her også☺




Bildet over er tatt fra sofakroken, figuren i vinduet fikk vi til bryllupet vårt for 10 år siden - den har sin faste plass her og jeg er så glad i den.


Himmelen nå på morgenen var helt fantastisk!  

Det ligger ann til en nydelig dag!




På dagen i dag står det klesvask og rydding på programmet, også lek og moro med lillemor da selvfølgelig. Hun har begynt å "danse" til musikk, så det er bare å "guffe opp lyden"☺

I kveld skal jeg til min skjønne venninne - Gleder meg♥


Ønsker DEG en fiiin dag!

Klem fra Livy





6 kommentarer:

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Forstår at det er din favoritt krok ja.... utrolig flott utsikt!

Ha en fin tirsdag
klem

aase sa...

Kroken din har jo verdens beste utsikt å nyte så det skjønner jeg godt.

Må le litt nå da, blitzen du har bestillt er samme som jeg har "hatt liggende" i 2 år nå, så jeg gleder meg til du lærer deg å bruke den, for da kan jeg få tips..haha. Jeg hater jo bruksanvisninger, men jeg må vel lese litt da...


Klem fra Lier

Annfrid sa...

Det både så og hørtes nydelig ut. Åfor en stemning på utsiden av vinduet ditt.

Nyt dagen!

Klem Annfrid

salige lavendel sa...

For en utrolig stemning på den himmelen!! Deilig å ha en yndlingsplass foran varmen i disse tider.

Jeanette sa...

ah, nydelige bilder :-)

Lynetmor sa...

Hei, så fin utsikt fra favoritt plassen :-) Ha en fin ettermiddag :-) klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...