fredag 16. mars 2012

God fredag ♥



Ønsker helgen velkommen med denne nydelige buketten avskårne svibler.

I går da jeg var på vei hjem lå de på et vakkert fat på utsiden av blomsternutikken og ropte på meg, underlig det der hvor høyt blomster(og andre ting og tang)roper etter meg rett som det er ;-)

Er det sånn med deg også?




Her er huset helgeklart og lillesøster og jeg har vært med bestemor en liten tur til byen i formiddag. Nå er vi hjemme igjen og venter på at de andre skal komme hjem, da blir det deilig pizza og fredagskos.

Fin fredag ønskes deg!

13 kommentarer:

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Ja detr er merkelig med alt dette som roper etter oss :))))
Nydelige svibler !!
Har faktisk en stående utenfor i hvitt og den er fra lenge før jul :)))

Som avskårne, holder de seg lenge da ?

Fin fredag og god helg
Klem Heidi

Hverdagsglimt sa...

Ja det er noe med denne ropingen..til slutt så bøyer man av for den også..;)kjenner meg igjen:) Det var ivertfall noen flotte svibler som hadde ropt på deg..;) Ønsker deg en fin helg.

klem Linda

Unknown sa...

Vakkert!

God helg til deg også:)

Klem Linda

A-H sa...

Hihi, ja rart det der;)

God helg til deg også:)

Klemmer

sa...

Ha en god helg med dine nydelige ♥
Lukter syriner gjennom skjermen, flotte de var!
Klem Anette

Ingrid Louise sa...

Herlige svibler,de rosa er jo supersøte!!
Takk for koslig hilsen inne hos meg!!
God fredag!!
klm ingrid l

Hulda sa...

Skjønner absolutt at disse skjønnhetene ropte på deg. De er utrolig vakre i gråpapiret. -Husfruas Memoarer-

Tove sa...

Nydelige blomster. Lys rosa tulipaner ble med meg hjem idag. Utrolig koselig med blomster. Spiller ingen rolle at jeg stort sett på kjøpe de selv.
Fin helg til deg
Klem Tove

salige lavendel sa...

Hi hi, ja blomster roper veeeeldig høyt! Nydelig bukett. Ønsker deg en god helg.

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Å så fine blomster.. Svibler er jo så nydelige
Ønsker deg en kjempe fin helg
klem

Skrammelfrua sa...

Nydelig blog du har her. Inspirerande. Og tusen takk for fin kommentar på min nesten rykande ferske blogg.

God helg til deg.

Skrammelfrua

Anonym sa...

He he:) Kjenner godt til den ropinga av blomster og andre ting.
Nydelige svibler. Fin blogg du har. Takk for koselig kommentar inne hos meg.

Ønsker deg ei fin helg:)

Kjellåsen sa...

Nydelige blomster!
Ønsker deg en strålende helg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...