torsdag 29. mars 2012

Vakre hjem & interiør ♥ hytter & landsteder

Bildet er lånt fra denne siden.

Ute skinner sola og jeg drømmer meg bort til sommer, sol og feriekos!

I bladhyllene har vår- og sommerinspirasjonen begynt å komme på plass, og et magasin jeg virkelig vil anbefale for inspirasjon og sommerfølelse er Vakre hjem & interiørs speisialutgave - hytter & landsteder☺Herlig!


I dag har lillesøster og jeg vært på 1 års kontroll på helsestasjonen. Hun veier nå 10 kg og er 76 cm lang - og heeeelt perfekt☺Hun fikk den siste av trippelvaksinene, og var for å si det mildt LITE tilfreds med det! Nå er det derimot glemt, og hun ligger ute i vogna og sover en dupp i go' været!

Tilslutt må jeg få takke for alle de koselige hilsnene på lillesøsters 1 årsdag! På lørdag blir det skikkelig bursdagsfeiring!

Ønsker DEG en fin dag!

Klem fra Livy



5 kommentarer:

Villa Wikan sa...

Gratulerer med overstått til nydelige lillesøster =))
Fin torsdag til deg.
Klem Linn

Nennes sa...

Ååå dette må jeg lese, med en kopp kaffe eller et glass vin i påsken :)

sa...

Det var et veldig bra blad som jeg leste fra perm til perm i helgen ;)
Kose deg masse med det!
Klem Anette

Lynetmor sa...

Hei, gratulerer med 1 årsdagen på etterskudd :-) Her ble Tobias 9 år på mandag, skjønner ikke hvor årene blir av. Takk for bladtips, kanskje jeg skal kjøpe det etterpå. Klem

♥ Netta ♥ sa...

Den utgaven av Vakre hjem & interiør så jo bare helt herlig ut, den må jeg skaffe meg. Her drømmer vi om et eget landsted i Sverige, men vi får smøre oss med tålmodighet og vente til vi vinner i Lotto ;-)

Så deilig at alt var tipp topp med snuppa og gratulerer så masse med årsdagen hennes.

Ha en fin kveld!

Klem
Netta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...