søndag 17. juni 2012


Heisann!

En liten helgehilsen fra meg til deg♥

En hektisk uke er lagt bak oss, og en hektisk uke ligger forann!

Det er mye som skjer for store å små i disse ukene før sommerferien starter. Mange koselige ting; som avslutninger, bursdager og sommerfester, men også kjedelige ting som (fortsatt)oppussing av bad og malejobbing som blir utsatt pga stadig tilbakevendende nedbør fra oven!

Men det er bare å henge med, det blir bra til slutt☺

 

 
Bildene i dagens innlegg er av den skjønne radioen jeg kjøpte på Claes Ohlson i fjor! Såå skjønn synes jeg! Det blir reiseradio'n i dekkstolen på veranda'n i år også☺

 

 
Har du husk på å melde deg på give awayen min?
Hvis ikke, gjør du det her!

 
Stor klem fra Livy

6 kommentarer:

Unknown sa...

Koselige bilder fra deg på en søndag morgen:)

Ha en flott dag:)

Klem Linda

Unknown sa...

Skjønne bilder ;o) Den radioen har jeg også...supersøt ;o))
Fin søndag til deg ;o))

Klem Elisabeth

Ingrid Tunheim sa...

Jeg håper på fint oppholdsvær neste uke, jeg har fri og har planer om å male ferdig hytta på Sørlandet. I motsetning til deg har ikke jeg travle dager siden mine barn nå er voksne.....alt til sin tid.

Kristin. Hjem og hobby sa...

Supersøt radio, den var skikkelig tøff:-) Fine bilder! Hilsen Kristin

Anita sa...

Skikkellig sommarbilete. Søt radio, kjekt å ha ein radio ein kan ta med seg ut.

Ha ei flott veke!

Fruehuset sa...

Flott bilder, utrulig kul radio.
Den må jo passe heilt perfekt til reiseradioen ja:)

Hold ut - plutselig har du eit nytt bad:)

God tirsdag!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...