mandag 25. juni 2012

Til fotograf...


På torsdag skal lillesøster foreviges hos fotograf, det blir stas!

På bildet over ser du bildene som henger over pianoet i stua av storesøstrene - lillesøster er satt i mitten for å vise hvordan det blir når hennes bilde også kommer opp på veggen ;-)

Storesøstrene skal også være med på noen bilder og mor har kost seg med kjoleshopping til jentene. De ska ta bilder med disse og disse kjolene.
 ♥
Tusen takk for koselige hilsner i badeinnlegget☺

Ønsker deg en fin mandag!

Klem fra Livy


5 kommentarer:

A-H sa...

Det er så stas med fotograf-bilder, og så veldig koselig å ha på veggen. Vi har også omtrent lik størrelse som dere, med bilder av jentene da de var 9 mnd...

Og så veldig søte kjoler:)

Ha en fin mandag:)

Bruno och Mig sa...

Vilken liten sötnos!
Ha en bra dag
Kramar
Louise

Litt Slitt & Litt Hvitt sa...

Hei søte vennen :)

Du har nå bare de søteste jenter :) Gleder meg til å se fotografbildene :)

Og så fine kjoler du har kjøpt :) De kommer til å passe perfekt på bildene :)

Nå er vi vel hjemme fra en kjempefin hyttetur :) Så nå går det i klesvask og rydding :)

Ha en fin dag, vennen :)
Klem og kos Lisa:)

Christina sa...

Så koselig med bilder.. :) Det minner meg på at jeg må bestille foto for lillemann jeg også.. hihi.. :)

Ha en suuuuuuper dag!
Klem

Fotograf Britt sa...

Hei...

Kjekt med fotografering...:)

Du kan se på bloggen min finner du en Giveaway:
http://brittklundli.blogspot.no/2012/06/nydelig-giveaway-fra-stilero.html

Ha en fin dag...

Britt

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...