fredag 10. august 2012

Gjerdet fra Treko har kommet



Så gøy at dere likte innlegget med rundturen i 1.etg!

Jeg liker slike innlegg veldig godt selv, så jeg blir veldig glad om du gjør det samme på din blog☺

Tusen takk for alle de fine kommentarnene, det gjør bloggingen enda morsomere☺

En rundtur i 2. etg kommer i løpet av neste uke.




Som overskriften i dagens innlegg forteller har gjerdet kommet
- O-hvilken lykke! -

Gjerdet er fra Treko, og typen heter Holestakitt.

Gjerdet skal stå forann huset, og vi skal ha en fin hvit port fra Skånskagrindar midt i gjerde(forann inngangsdøra) - håper og tror at det blir fint☺

I utgangspunktet hadde vi tenkt å bruke den første uka av ferien til å få på plass gjerde og port, men siden vi er så utrolig trege til å bestille får vi ha det som et høstprosjekt☺

Gleder meg iallefall MASSE til å se hvordan det blir!




Ønsker deg en fin fredag!


4 kommentarer:

Christina Mari sa...

Så flott! Gleder meg til å se når det blir ferdig!
Du har det så flott!
Klem Christina

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Det kommer til å bli kjempe bra med gjerdet... Må ha noe å gjøre utover høsten også da
Ha en knall fin kveld
klem

liven sa...

Dette kommer til å bli så flott!
god helg livy :)

Flisan sa...

Så flott hus og hjem du har !
Veldig kjekk blogg også,har lagt meg til som følger hos deg !
Gleder meg til å se når det blir ferdig !
God helg

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...