onsdag 31. juli 2013

Gjerdet vårt har fått port♥



Etter et år uten port, har gjerdet(og jeg!) ventet veldig på at porten skulle komme på plass. Før vi reiste på ferie monterte min kjære mann opp porten, og det ble så fint!


Porten bestilte vi hos Skånskagrindar i fjor sommer, og den ble levert ubehandlet. Den er malt to strøk, og skal nå få et siste strøk maling i år. Gjerdet skal også males en gang til i år.


Etter å ha "herjet" med plenen for å sette ned fundamentene til gjerdet i fjor har vi fått sånn nytt gress på innsiden, og nå har det begynt å gro til. Vi har også plantet to nyperosebusker på enden av gjerdet som jeg håper vokser seg store og fine med årene☺





På innsiden av gjerdet har vi plantet en nydelig rosebusk, synes det er så koselig når rosene titter over gjerdet♥ Om noen år gjør kanskje mine roser det også ;-)


Ha en fiiiin dag du som titter innom!




8 kommentarer:

liven sa...

Nydelig fint hos dere Livy!
Kunne godt tenkt meg både port og gjerde...men det er det ikke plass til i mitt tun dessverre.
Og så koselig som det er når rosene titter gjennom gjerdet :)
Fin ferie har dere også hatt ser jeg!
Da mine barn var små pleide vi å feriere i Danmark. De bare elsket Djurs sommarland!!
Kunne faktisk godt tenkt meg å leiet feriehus i Danmark igjen, reist dit med barnebarnet :)
Kanskje til neste år....:)

Siste dagen i juli.....vemodig!
Men ønsker deg fortsatt fine sommerdager i august
Klem fra meg!

Brunt sukker sa...

Å DETTE VAR FINE BILDER
FRA DIN VAKRE HAGE
NYT AUGUST
KLEM ELI:)

A-H sa...

Så fine bilder fra deres ferie, så masse dere har opplevd :)
Nydelig gjerde og port, er så fint hos dere :)

Ønsker deg god ettersommer 😊

Hjem & Glede sa...

Hei søde!
Å du har det vel vakkert.....sukk......

Ha en topp 1august!

Smil og god klem
Camilla :)))

Unknown sa...

Å, heldige deg, sååå vakker port!!! Kos deg i august Livy!

Klem, Anne <3

Linda sa...

Tusen takk for hyggelig hilsen hos meg!
For et nyydelig hus dere har :-)
Ønsker deg en god helg <3

Linda

Janne sa...

Nydlig bilder av et nydelig hjem. Så flott dere har det. Og den porten var jo kjempefin. Oppdaget bloggen din i dag. Skal følge den og kose meg med å lese den :)

-monakristin sa...

så nydelig med port! veldig flott utenfor hos dere! -monakristin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...