fredag 13. desember 2013

Luciadagen er her med lussekatter på sengekanten


Fredag 13. desember og Luciadagen er her!

I år har vi tatt en ny vri her i heimen, da jeg inspirert av min kjære sjef har vekket barna med levende lys, sang, lussekatter og varm sjokolade på sengen.

Gjett om det var overraskede barn!? og FOR en glede! 

Vi har spist frokost(les; lussekatter) i sofaen i loftstua til det nesten har kommet lussekatter ut av ørene våre :-) Veldig hyggelig - ut fra tilbakemeldingene å dømme, ligger det ann til en ny tradisjon her hos oss!



Oppskriften på lussekattene fant vi på Trines matblog, de ble veldig saftige og gode!

I kveld er det duket for Luciafeiring i barnehagen, alltid så koselig - det gledes!

I morgen har jeg fått beskjed av min kjære mann å holde av dagen, jeg lurer på hva han pønsker på *veldig spent* Følger du med meg på Instagram, så kanskje du får se hva det er etterhvert ;-)

Tusen takk for at du stikker innom her!

Stor klem fra Livy 

5 kommentarer:

-monakristin sa...

å det hørtes utrolig koselig ut! tror jeg må prøve det når mini blir litt større og skjønner litt greien :) håper dere får en koselig kveld også! og en god helg med overraskelse! :) (følger spent med på instagram ;))

-monakristin

Anita sa...

Det hørtes koselig ut. I år vart det ikkje lussekatter her i heimen, for dagen fell i mellom to bursdagar. Følger deg på Instagram, og det ser veldig kjekt ut med kjærstetur.
Fortsatt fin søndag.

Sommerhusstil sa...

Så hyggeligt og glædelig jul ;O)

Hjem & Glede sa...

Innlegget oser av kos og glede.....herlig stemning i bildene .
Nå tar jeg en juleferie fra bloggen.
GLEDELIG JUL da Livy !
Kos deg massevis.

Juleklem fra Camilla .

Gry sa...

Ønsker deg og dine en riktig god jul! Kos dere :) Klem Gry

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...