torsdag 17. april 2014

Herlig skjærtorsdag♥



God påske!


 Sammen med gode venner har vi kost oss med påskemiddag i dag☺

Det er min kjære mann som står for matlagingen her i huset når det er selskapeligheter, og i dag har han disket opp med lammeskank med rotgrønnsaker til de voksne(utenom meg, som ikke er så begeistret for lam) og lasagne til barna☺Hvis du følger meg på instagram kan du se mer der☺





Påske er en fin høytid uten alt for mange forberedelser og planer for vår del, og det liker jeg godt kjenner jeg!

Har du mange planer for påsken?



Ønsker deg en riktig god påske, med eller uten planer☺

Klem fra Livy



4 kommentarer:

Christina Mari sa...

Så fint hos deg! Nyt dagene & kos dere.
Klem Christina

Lenas hjem sa...

Nydelig som alltid hos deg.. Finner masse inspirasjon ved å følge med på både instagram og her på bloggen. Påskeklæm☺️😊

helen og gutta sa...

Koselig dekket:-) hos oss ercdet også mannen som står for maten , jeg tar meg av desserten og bordekking, grei fordeling av oppgaver synes jeg. God påske. Klem

Notre Maison sa...

Hei og god morgen! Satt og surfet litt på nettet i dag, og måtte bare si hvor nydelige disse bildene er! Som tatt rett ut av et interiørblad, og jeg fikk vårstemning av det vakre bordet ditt. Takk for titten! Klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...