tirsdag 3. juni 2014

Drivhus


Hei alle fine!

Nå er det lenge siden det har skjedd noe på bloggen, alt er bra med oss, men som vanlig flyr tiden så altfor fort avsted!




For en ukes tid siden plantet vi i drivhuset. 

Vi har vært så heldige å få overta et fint drivhus av et vennepar som var ferdig med odling i egen hage. Vi har aldri sådd noe før(foruten karse i melkekartong :-/ ), og vet egentlig ikke helt hvordan det ender... men den som venter får se! 

Jeg må innrømme at jeg synes det er ganske morsomt!




Vi har sådd/plantet jordbær, salat, squash, tomater(to sorter), paprika og masse forskjellige urter - det har begynt å spire, så får vi se hvordan det går fremover☺


Så spennende å hjelpe til
Jentene koser seg med å så jordbær i ampler
Tusen takk for at du stikker innom tiltross for få oppdateringer, og tusen takk til dere som alltid tar dere tid til å legger igjen koselige kommentarer her hos meg ♥

Ønsker deg en fin uke videre!

Klem fra Livy




2 kommentarer:

helen og gutta sa...

jeg husker at min kjære farfar hadde drivhus i hagen, mye spennende som spiret og grodde der. har selv i den senere tid hatt lyst på drivhus i hagen, men får se hva tiden bringer, ble ikke mindre lysten etter å ha sett her hos deg nå :-)

Janne sa...

Drivhus står også på ønskelisten min. Heldig du som har det.

Ønsker deg en fin sommer!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...