mandag 15. september 2008

Endelig..

.. er jeg i gang med trappeprosjektet! Har drøyd og drøyd, men i dag setter jeg i gang. I utgangspunktet hadde vi tenkt å vente til de hadde revet badet og fått det i stand igjen, men nå ser det desverre ut til at dette kommer til å dra veldig ut i tid. Kort fortalt har flislegger svart på brev ang. skyldspørsmå og tar ikke på seg ansvaret. Byggefirmaet har ikke engang svart til fristen som var forrige onsdag. Jeg har forsøkt å ringe de i dag men daglig leder er ikke å treffe. Så nå gidder jeg ikke vente mer med den trappen, den blir malt denne uken, og hvis den blir stygg når de holder på der oppe, får de fikse den igjen *streng* ;-)


Trappen er vasket, rekkverk fjernet og etter trening i dag skal jeg ut å kjøpe maling. Skal bli utrolig deilig å bli ferdig med dette! Gleder meg til den ser pen og hvit ut *smiler*


Under kommer noen bilder slik den ser ut nå.





Ønsker alle en fantastisk uke!

16 kommentarer:

Christinas låvebutikk sa...

Hei!
Kjedelig når man ikke tar ansvar for sine feil! Ugh ugh!! Har dere prøvd tv2 hjelper deg?? Anbefales!!
Ønsker deg en fin dag og lykke til med trappemaling!!
Klem!

aase sa...

Håper virkelig dere får ordnet opp i dette badet deres altså!! Nå må da de som skal ta ansvaret snart!!!!

Trappa de blir nok bare rålekker når den blir ferdig!! Kjenner jeg deg rett, tar det ikke lang tid heller!! verre her hos oss hvor malern dukker opp et par timer av gangen..............

Solveig sa...

Hei:)
Det er så kjeldig når slike situasjoner med håndtverkere oppstår! Dere har vært uheldig må jeg si, det er ikke noe gøy når de oppfører seg sånn. Ikke akuratt reklame for seg selv.

Trappen vil bli kjempe fin!! Sikkert litt arbeid men vell verdt det:)
Ønsker deg ei fin uke!

Ingunn sa...

Håper alt ordner seg for dere!!Trappen blir nok super fin!!!
Lykke til og god mandag!!!;)

My home is my Castle sa...

SÅÅ kjedelig når de ikke vil ta ansvar og gjøre opp..
Sier som en annen en her. Kontakt TV2 hjelper deg...

Lykke til :)

Torilpia sa...

Har selv vært igjennom en lang runde med advokater, takstmenn, selger, megler og forsikringsselskap. Det tar masse tid - og koster mye penger. Samtidig som du sitter der med et hus som ikke fungerer som forespeilet. Ikke kan man gjøre noe med det selv heller - i tilfelle noen skal "se" på det. Forsikringsselskap og megler gjorde alt de kunne for å trekke det i langdrag - sikkert i håp om at jeg ikke hadde penger eller kapasitet til å fortsette. Dessverre fikk de rett. Etter ett og et halvt år ga jeg opp.
Håper ting går kjappere for dere og at dere slipper samme ubehagelige rundene som meg. Vi får krysse fingre og tær :o)
I mellomtiden får du konsentrere deg om trappa - den har potensiale til å bli skikkelig flott spør du meg :o) Blir spennende å se!!
Lykke til!!
Klem fra Toril

liven sa...

Så irriterende med sånne hovne typer!!
Får håper det ordner seg snart!!
Trappen din kommer nok til å bli kjempefin!! Gleder meg til å se:O)

Siste nytt: Har hørt rykter om at typen går på traffikalt grunnkurs!!
Hihi....
Ha en fin kveld:o)

Drømmen om en eplehage sa...

Typisk at slike ting trekker ut, men ikke mindre ergelig av den grunn.
Helt enig i ditt valg, jeg hadde også begynt og så får de bare reparere om de lager hakk eller riper.

Det kommer til å bli ett helt annet uttrykk når trappen er ferdig!
Gleder meg til å se:)

Sender deg en dose pågangsmot og arbeidslyst.
Klem fra meg

silje-sin sa...

Lykke til med trappeprosjektet, det blir sikkert kjempebra! Synes det er så synd med det badet deres altså! Ha en fin uke ihvertfall:) klem fra silje.

Anneli sa...

Du har litt av en jobb foran deg! Men det blir nok kjempefint (:
Gleder meg til å se.
Klem <3

Torunn sa...

Håper det ordner seg for dere jeg også .-)
Gleder meg til å se trappen ferdig!

Klem Torunn

Anka sa...

Hei. det blir spennende og se hvordan trappen blir. Er den lakket? Trappen i huset blir i furu, noe jeg ikke er sååå happy for. Men den kan alltids males;)
God kveld.

Anonym sa...

Kjedelig reklamasjonssak dere har på gang. Håper dere unngår å bruke advokater her. Skjønner du er sinna.

For noen deilige bursdags greier du viser lenger nede på siden. De barna må jo ha vært elleville av begeistring. Fikk vann i munnen jeg.

Skal ha bursdag for datteren min som fyller syv år snart. Håper det er greit at jeg adopterer noen av ideene.

God helg, hilsen Minmill

A-H sa...

Dette gleder jeg meg til å se resultatet av:)

Christina sa...

Kjempe fin blog du har! :) Blir veldig inspirert! Har en liten utfordring på bloggen min til deg.

♥LiNda♥ sa...

heej:)
takk for i dag,
var kjempe koselig!! :D
og trappa ble knall bra!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...