tirsdag 30. september 2008

Prikkete voksduk

i
Høsten har de siste ukene sneket seg innpå oss for allvor og i dag har jeg virkelig følelsen av at den er her på ordentlig. Det blåser, regner og gule løv faller fra bjørkene på utsiden. Da er det deilig å nyte litt stemning inne i varmen. Kjøkkenet har fått noen endringer siden sist og på bordet har en kjempefin voksduk ala Greengate kommet på plass. Duken er kjøpt i en av mine favoritt gardinbutikker og du kan lese mer om denne butikken her. Det er forøvrig her jeg har kjøpt de sorte og hvite stuegardinene mine også. De har super service og det er alltid hyggelig å stikke innom!
i
Det er utrolig deilig å ha voksduk på bordet nå når Signe har begynt å spise og grise selv - så lettvindt å tørke av og holde rent. Signe er så utrolig artig omdagen og er en riktig nyskjerrig ung dame. Hun klatrer opp trappen fra 1 til 2 etg på null komma nix, så vi må riktig følge med når hun er på oppdagelsesferd rundt om i huset. Hun har også begynt å stå selv uten å holde seg fast og er storfornøyd med å klare selv! Og i går fikk vi oppleve at hun tok tre skritt helt alene - hjelp "mi lille pie" blir så fort stor!!
i


i
Lykten med de små steinene i er kjøpt for en tid tilbake på Dagsmarked innimellom kan man finne noen små kupp her. Var litt usikker på om lykten var helt min stil da jeg kjøpte den, men nå har jeg bare blitt mer og mer glad i den. Oppi står det et duftelys fra Ikea som lukter kaffe.
i

i
Denne flotte klokken kjøpte jeg da jeg hadde Perfect home party for noen uker siden. Jeg synes den er så flott - jeg har ikke fått hengt den på veggen enda, men den skal henge over den brune hylla jeg har her på kjøkkenet. Den var mye større enn jeg hadde forestilt meg da jeg kjøpte den så jeg ble veldig positivt overrasket.
i
Ønsker alle en kjempefin tirsdag!

5 kommentarer:

aase sa...

Rålekker klokke og voksduk du har fått deg ja!!! Den duken skulle jeg hatt også gitt!! Ut å lete i nærområdet!!! Jeg har nemlig lysrosa og offhvite, ikke helt høst synes jeg!! Var vel derfor den kostet kr 49,- pr meter også!!

Tenk at lillejenta allerede har tatt sine første skritt alene..........de er såååååååååå nydelige!!!

♥LiNda♥ sa...

Knall duk!!
er på jakt etter voksduk jeg også,
vil egentlig ha beige marimekko,
men R sier at lommeboka nekter.. :S
prekæs etterpå:D

Millygarden sa...

Fin duk! gillar den lantliga stilen och prickarna.

Ert hus är fantastiskt fint..vilket jobb ni laggt ner!



Kram Marina

liven sa...

Så fint hos deg Livvy :o)
Koselig voksduk og nok veldig praktisk med småbarn i huset!!

Klokken var jo så stilig!!

Kos deg masse med ungene dine.....før du vet ordet av det er de store!!

Ha en fin kveld:o)

Torilpia sa...

Enig med de andre her jeg .. flott duk og skikkelig stilig klokke!!

Rart med Greengate - hadde ikke hørt om det før i sommer en gang - da jeg begynte å blogge .. men først etter at de kom med det beige/hvite ble jeg skikkelig interressert i varene deres.

Kos deg med ny duk og klokke - og din lille pie som har tatt sine første skritt og resten av familien selvfølgelig :o)

Ha en fortsatt fin tirsdagskveld!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...