søndag 26. april 2009

En fantastisk helg!

o
Hvis et ord kan beskrive denne helgen så er det ordet FANTASTISK! Vi har kost oss fra morgen til kveld hele helgen, sammen hele familien og gode venner - helt herlig!
o
I går var vi ute i nydelig solskinn og hele 17 grader i skyggen, det er slettes ikke værst til å være april. Lille S og jeg tok oss en liten tur til byen, og storesøster hjalp bestemor å omplassere stauder i hagen. Da vi kom hjem leket og koste vi oss i hagen til kvelden kom og barna stupte i seng - man blir jammen trøtt av all denne herlige vårluften!
o
I dag har vi vært sammen med to vennepar og deres barn i Strømstad og spist pizza og is. Kaffen tok vi hjemme hos våre venner, og vi har virkelig kost oss big time alle sammen!
o
Flasken med Limonade kjøpte jeg i en ordinær Ica butikk i Strømstad i dag - og jeg er svak for slike fine flasker! Prisen var fin, og jeg ble overveldet av at slike ting finnes i helt vanlige butikker(det gjør det nemlig ikke her jeg bor!) Tror nok ikke jeg har råd til å åpne den med det samme, synes den gjør seg godt som pynt på benken - den blir nok stående der en liten stund.
o
I morgen er det en ny uke med nye muligheter som ligger forann oss, det blir spennende å se hva den vil bringe!
o
Ønsker alle som er innom en riktig fin start på uken som ligger forann - Og tusen, tusen takk for alle de koselige hilsnene dere legger igjen her hos meg - Jeg setter utrolig stor pris på det!
o
Klem fra Livy

16 kommentarer:

Anonym sa...

Er ingenting som er bedre enn en helg med sol og varme med masse hygge og kos til :)

Gled deg til du åpner lemonaden - den er kjempegod! Min flaske ble fort tom ;)

Ha en fin start på uken du også!

Vår klemmer fra meg :)

Guttemamma sa...

Ikke annet enn å si seg helt enig!! GOd uke også!!
klem

Annika sa...

Det er herlig med slike gode helgar, dei laddar batteria til vekene godt:)

Flaska var veldig fin, og det anar meg at den smakar godt også:)

Med ynskje om ei god veke!

Jannicke sa...

Høres utrolig kjekt ut alt sammen! Slike helger lever man lenge på .o)
Ha en riktig så fin ukestart,
og GOD NATT!

Christina sa...

Deilig med en så flott helg da!! :)
Man kan virkelig starte ny uke med ladede batterier...

Ønsker deg en fin ny uke!
Klem fra
Christina

ChatrinesLiving sa...

Heihei!
Tusen takk for koselig kommentar i min blogg!
Å for en flott blogg du har selv!!
Har ikke sett deg før, men jeg må nok bare linke deg, så jeg kan følge med:)

Lekkert hus!!!! Flotte bilder!
Jeg kommer på besøk igjen:)

Ha en fantastisk ny uke!
Klem fra Chatrine:)

Minmill sa...

Hei på deg, det er bare Minmill som er rundt på besøk i bloggen din. Jeg måtte innom dor å titte, siden det er en stund siden sist nå. Fint at dere har hatt en fin helg, og det har vi også. Det er så deilig med vår, og man blir jo litt lettere til sinns da. Iallefall gjør jeg det.
Leste lenger nedi i bloggen din om vannet som ligger rundt grunnmuren, og jeg kjente bare at jeg fikk frysninger. Men alt kan jo løses, det er bare et spørsmål om tid, så jeg håper dette blir ordnet kjapt opp i. Lykke til..

Sommerlyst sa...

Ja det høres ut som en herlig helg! Ikke så langt fra slik vår har vært også!

Den flasken var kjempe fin - elsker slike flasker jeg også...:) Skjønner godt at du vil ha den på benken en liten stund! :)

Ha en god ny uke!

Klem M

Anonym sa...

Så godt å høre dere har hatt en sånn flott helg! Det har vi også, det er jo så godt å kose seg nå i vårsola med gode venner og bare hygge seg.
Vi har også brukt helgen til å være masse ute og ellers hygget oss med venner.

Flaska var flott! Håper innholdet svarer til forventningene ;)

Ha en flott start på uken!

elisabeth sa...

Da skal jeg se etter de neste gang jeg er i Sverige:) Har sett noen bilder av de i Country Living;)
Vi elkser slike helger, og ser bare frem til enda flere av dem! Kos deg videre:))

Torilpia sa...

Så ut som om det kunne være godsaker i den flaska ja :o)

Synes godt det kunne komme litt "flottere" vanlige ting her til lands også .. Så mye koseligere å servere noe i flott emballasje. Selv om man kanskje legger det over på fine fat etc når det er selskap. Men det er jo så koselig med fine ting til hverdags også .. :o)

Så fint at dere har hatt en topp helg. Blir så mye bedre å ta fatt på en ny uke da.

Håper alt er bra med dere ellers.

Stor klem fra Torilpia!

Lenas hjem sa...

Høres ut som en toppers helg. Det er godt å kunne koble av å bare gjøre hyggelige ting.
Blir du med på en utfordring? se bloggen min for mere info.

Klem

Anonym sa...

Snart helg igjen.... :)

En liten utfordring til deg hos meg :)

Klem.

LYKKEBO sa...

Høres ut som en herlig helg ja! Så deilig med høy temp og sol:)

Ingunn sa...

Helg og venner og familie er flott i vårvær. Hvem kan ønske seg mer.

Hilsen ingunn :)

Living laVida sa...

Hei!
Har en lite utfordring til deg på bloggen min!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...