tirsdag 7. april 2009

Nostalgiske påskeegg


o
Ja så har kveldsroen senket seg over Livyheimen. Barna er for lengst i seng, mannen jobber overtid og jeg er ferdig med klesvask og rydding i huset. Nå er det tid for å nyte stillheten - deilig! Jeg har fortsatt ikke vasket huset skikkelig til påske, men det får jeg ta i morgen etter jobb - jeg har som mange andre, kort dag i morgen og er ferdig allerede kl 12 *smile*
o

o o
Tidligere i dag var jeg en tur i byen for å handle inn det som trengs av mat med mer til påsken. Påskeegg til barna sto også på menyen, og jeg ble så glad da jeg fant disse flotte nostalgiske eggene. Bildene viser ikke riktige farger da det var mørkt når bildene ble tatt, men de er helskjønne. Tipper eggene faller i smak når de er fulle med herlige fristelser på påskeaften *smile*
o o

o
Ønsker dere alle en flott tirsdagskveld og en herlig onsdag!
o o
Stor klem fra Livy

12 kommentarer:

Unknown sa...

Så utrolig søte påske egg! Tror nok prinsessene blir fornøyd med dem :O) Imorgen reiser vi en tur til til Gøteborg. Håper å finne noen fine interiørbutikker ;O)

Kos deg nå med noen deilige, avslappende fridager.

Klem Susanne

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Så søte påskeegg :) trur eg må kjøpe inn nokre egg eg også til påske :) Med snop inni så klart! hehe :) håper du har det fint :) Takk for koslig helsing på bursdagen min! Sender deg ein godklem! Ønsker deg ei finfin påske!

Ann-Cathrin sa...

Veldig koselige påskeegg:) Ønsker deg og dine en flott påske. Kos dere sammen!

Anonym sa...

så utrolig fine de eggene var :) Jentene dine blir nok storfornøyde når de får de.

Håper den korte onsdagen flyr avgårde og at påske fridagene kommer fort til deg også :)

Klem Line :)

Carina sa...

Så utrolig søte egg:)Barna blir sikkert kjempe glade:)God påske og klem

Ida sa...

Kul och göra lite vår fint till dom små oxå :) Hade bra kram

Min lille krok i verden sa...

Hei Livy

Ute av syne betyr ikke allitd ute av sinn :-)
For noen nydelige og stemningsfulle bilder du viser, påskeeggene var utrolig nydelige.
Ønsker deg og dine kjære er riktig godpå ske på alle måter. Nyt alt du kan :-)
Klem fra meg

Fru Luna sa...

Så koselige bilder :) God påske!! Klem Linda

Anonym sa...

Titter innom for å ønske deg og dine en flott påske.
Nydelige påskeegg forresten:)

Klem :)

aase sa...

Så deilige egg da, skikkelig lekre!! Vi tar turen østover mot deg på lørdag vi!!Kanksje litt shopping og så skal vi til tante!! kos dere i de nydelige påskedagene, her regner det!!

Catrine sa...

Nydelige påskeegg! Vil tro barna blir fornøyde med dem på påskeaften!
Ønsker deg og dine herlige påskedager! *klem*

Anonym sa...

Så skjønne påskeegg! Vi har ikke startet så veldig med påskeeggtradisjonen til Hedvig enda, men tenker nok å finne noen sånne nostalgiske egg etterhvert jeg også.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...