torsdag 18. juni 2009

Det regner i dag...

Her er det lite som tyder på at det er sommer om dagen - sånn rent værmessig iallefall. Jeg er så innstilt på sommer, og er såååå klar for litt sol og varme. Til uken skal jeg jobbe to dager, så er det ferie. Gleder meg masse til fri sammen med hele familien, og ekstra mye til 14 dagers ferie i Danmark!

Storesøster er hjemme sammen med lillesøster og meg i dag, og vi leker og koser oss. Til middag planlegger vi pannekaker - det er en favoritt både hos små og store her hos oss - regner med masse hjelp fra små hjelpsomme barnehenner *smile*

Ønsker dere en fin dag!

Klem fra Livy

Foto: lånt fra nettet

14 kommentarer:

elisabeth sa...

Ja, fysj, den forsvant hos meg også:(
Men vi får holde hodet opp så kommer den vel tilbake;)

aase sa...

Sol sol kom til meg.....og deg!!! Dere får kose dere i regnet inne istedet!! Kjenner jeg deg rett,er det ikke no problem!!

Jeg MÅ jo ha fint vær til helgen. 32 stk inne hele kvelden er mange og det blir litt tett er jeg redd!! Ikke mange 70 åringer som liker seg på terrassen nå!!

Jeg gleder meg alikevel til å pynte bordene imorgen da!!!

Nyt fridagen din!!

Stor venneklem fra Lier

☆Therese sa...

Det har regnet her også i dag... Nå ser det ut til å lysne litt, krysser fingre for at både du og jeg skal få litt sommervær fremover!

Kos dere med pannekaker og innekos!

Jannicke sa...

..regn i Bergen og..
Men i dag kan jeg ikke klage, vi legger rullegress utenfor, så da slipper jeg ihvertfall å vanne!

Men SOL og varme er svært ønskelig!!! Gjerne allerede fra i morgen!!!

Klem, og ha en fin dag! J.

Lynetmor sa...

Hei, det regner her i dag også, men har sett på yr og det ser bedre ut framover. Ha en fin dag :-)

Mitt hvite hus sa...

Tusen takk for hyggelig besøk.... blir så glad...

Litt av en vakker bukett du viser... de er så skjønne peonene...

Mmmm pannekaker er deilig... høres helt fantastisk ut med 14 dager i Danmark.. ca 14 dager til vi skal ha ferie... det nærmer seg...
Kos deg med panniser...
Klem Kerstin

Anonym sa...

Hei søte du :)

Er dessverre ikke mye som minner om sommer nå nei, men yr.no har lovt bot og bedring og det med 26 grader og sol hele neste uke! Vi får håpe de treffer blink denne gangen da! :)

Ønske deg og dine en god dag videre og kos dere med pannekake middagen :)

Klem Line :)

Magdalena sa...

vakre blomster... virklig vakre...

skjønn helg... håper sommeren kommer!!!
magny

LYKKEBO sa...

Riktig god tur!Kos dere maaaaasse!!:)

Klem

Anonym sa...

Øsende pøsende regn her også gitt - måtte løpe ut etter klesvasken på snora. Vi får tro det er litt forbigående regn, man slipper i det minste å vanne ;)

Kose dere med pannekaker, det er en favoritt her også.

Ragnhild S sa...

Her har det haglet i dag:(

Ha en god tur til Danmark!

Loppeklem

Christina sa...

Pannekaker er BEST! Hihi.. Med masse blåbær..

Gleder meg sånn til ferie selv! Lørdag 4.juli er den gyldne datoen.. Hihi..
Da blir det en real norgestur på oss!
Oslo-Kr.sand-Bergen-Trondheim-Hafjell-Oslo! Hihi.. 14 dager.. :)
Gleder meg!

Snuppa er mye bedre i dag, men den kruppen er fæl. Håper hun blir kvitt den snart.

Hihi.. Håper jeg vinner ja.

Klem klem
Christina

Ann-Cathrin sa...

Hei:) Jeg er også så klar for sommer, og ikke det været vi har her i østfold i dag!! Så deilig med ferietid så nærme da:) Ønsker deg en fin helg!

Karna sa...

Så deilig at det nærmer seg ferie for deg, det er noen uker til jeg kan pakke sammen...med du verden så godt det skal bli!

Ha en fin helg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...