mandag 1. juni 2009

"Og vi maler, og vi maler...


o
... og det blir så fint å flott! Ikke grønt og gult"(som i sangen), men vakkert hvitt! Endelig har rekkverket blitt hvitt! I løpet av helgen har vi rukket å grunne ett strøk og malt ett strøk - håper vi rekker ett til i morgen ettermiddag/kveld.
oo
Ellers har helgen vært nydelig her på Østlandet - I går var vi i komfirmasjon, og været var med på å lage en veldig flott ramme rundt den store dagen. Ellers har det som flere av dere har gjettet i det forrige innlegget blitt flere deilige frokoster på balkongen(og herlig kvelder på mor & far *smile*)
oo
I morgen er det en ny arbeidsdag, men bare to dager jobb på meg, så er det langfri igjen - jeg nyyyyter det så lenge det varer(begynner å jobbe fult igjen 1. august).
o
Tusen, tusen takk for alle koselige hilsner her i bloggen min - jeg er så alt for dårlig til å legge igjen hilsner hos dere omdagen, men jeg er stor sett alltid innom når nye innlegg kommer og henter inspirasjon! Dagene flyr så fort avsted og når været er så godt blir det ikke så lang tid forann pc'n av gangen.
o
Ønsker dere alle en riktig fin uke!
o
Stor klem fra Livy
o
* Nymalte bilder - tatt "i hyrten og styreten" ;-) *

20 kommentarer:

Christinas låvebutikk sa...

Så fint det blir! Hvitt er vakkert!
Ha ei fin ny uke!

Jannicke sa...

Javisst blir det flott!! Helt nyydelig ;o)
klem J.

Anneli sa...

Så flinke dere har vært!
Her har det bare blitt kos og ingenting gjort..
Ja, ja det er ennda en laang sommer foran oss (:
Ha en fin uke da Livy!
Klem <3

Lillan sa...

Vakkert hus dere har!! (litt missunnelig ja) hvitt er klassisk og stilsikkert:)) Elsker hvitt! Ha ei flott uke:) klem fra Lillan

Linda sa...

Jeg maler og jeg maler og det blir så fint og hvitt...bruker jeg å si!
Vi har nok brukt noen hundre liter med maling siden vi kjøpte huset vårt for 2 år siden!
Ser vi har bedrevet litt av tiden med det samme i helgen ;O)

Ha en fin uke!
Klem Linda

Tiril sa...

Det blir fint, hva heter fargen, vi skal begynne på mitt nå...

Annika sa...

Tusen takk for kosleg helsing på min blogg!

Så fint det blei! Huset fikk eit heilt anna uttrykk:) Kan tenke meg det var godt å få det gjort.

Ha ei strålande flott veke:)

aase sa...

Dette blir jo rålekkert Livy!! Dette har du ventet på lenge??

Kos på verandaen på slike nydelige dager vi har hatt nå er jo toppen det!!! Kan nesten ikke bli bedre!!

Christina sa...

Så flott!
Og det nydelige huset også da...

Ha en fin uke...:)

Elisabeth Helland sa...

ai ai ai, så utrolig flott det ble....ha ei fin fin uke..klem

Anonym sa...

Å så fint og hvitt det blir! :)

Så flinke dere har vært i varmen. Har ligget rett ut jeg og ikke gjort et skarve slag.. et snev sv solstikk kanskje?!?! ;)

Ønsker deg en fin og kort uke! :)
Krysser fingrene for fortsatt masse sol :)

Klem fra Line :)

☆Therese sa...

Det blir så fint hos dere (var fint tidligere også, men nå - JUHU!)

Blir mindre blogging på meg om dagen også - det er jo så deilig å være ute :O)

Ha noen fine dager på jobb, før du igjen kan nyyyyte laange fri dager igjen!!
Klem

Guttemamma sa...

Ble virkelig fint,ja-enda finere hos deg:-)-
Tipper det blir mange morgenkaffer ute fremover..klem

liven sa...

Ja så fint Livy:o)
Vi malte jo huset hvitt i fjor.....men det gjenstår litt ennå!!
Claire multi er søte...har bare en liten skje i dette mønsteret ennå!!
Nyt uken og det flotte været!
Her blåser det kaldt i dag men et er soool:o)

Liv Elin sa...

Så flott det blir - hvilken farge bruker dere ?
Haar alt kjøpt inn maling til vårt hus - så nå blir det lyst (hvitt) her også , selvom jeg faktisk er ganske fint med det okergule som er fra før også......

Så masse flotte innlegg fra deg i det siste - skikkelig heldig på loppemarkes var du også ! :)

Ha en flott kveld !
hilsen fra L - Husrom & Hjerterom

Liv Elin sa...

.....selv om jeg synes det er ganske fint med det okergule også -- skulle det stå.... ;)

Fotballmamma sa...

så flott det ble..ser liksom mer ferdig ut nå? (:

Minmill sa...

Hei på deg Livy. Rekkverk er kjedelig å male synes jeg. Er glad vi ikke har noe sånt i år. Du er så heldig som har de korte jobbukene dine du, men skjønte at du skulle begynne å jobbe fullt snart. Da blir det vel endra mindre bloggliv? Jeg håper iallefall ikke det da.

meaningmoon sa...

Skal si det gjør seg med litt maling ja:) Huset blir jo sååå fint!!!

Anonym sa...

Det blir veldig flott - dere er flinke!
Skjønner godt at blogg og data ikke kommmer først i rekken om dagene. Det er jo gjerne sånn for oss alle. Masse som skal ordnes til sommeren, og jobb og familie prioriteres. Du får komme sterkere tilbake da vet du ;) Er alltid koselig med kommentarer fra deg :D

Ha en riktig god helg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...