lørdag 6. februar 2010

"Sofakos"


o
Så var lørdagen her igjen da, og jeg koser meg med fyr i peisen og en stor kopp med latte. Storesøster og Livymannen er på overnattingstur med Speideren, så lillesøster og jeg har vært hjemme alene siden i går. Akkurat nå sitter lillesøster og koser seg med å se på Små Einsteins på tv'n - det betyr en rolig stund for mor.
o

o
Det ligger ann til en dag med litt husarbeid, ellers blir det rolig. Tipper vi skal kose oss litt ekstra jeg og lillesøster i dag!
o
To nye svenske interiørblader har kommet i hus; Lantliv og Drömhem och trëdgård. De er av mine favorittblader! Blir nok lest fra perm til perm i dag :)
o

o
Ønsker alle som er innom en riktig fin helg!
o
Klem fra Livy

5 kommentarer:

Gry sa...

Hei! Det hørtes veldig koselig ut. Nydelige bilder! Ha en fin lørdag og helg ;)Hilsen Gry

Anonym sa...

Nydelige bilder:)
God helg:)
Klem Nina

Christinas låvebutikk sa...

Åh såå koselig!
Ha en nydelig kveld:)

Ninas Interiør sa...

Deilig med lørdag! Så koselige bilder!! De bladene er to av mine favoritter, også. Jeg låner de av nabo'n, og så låner ho noen andre av meg. Greit å byttelåne!

Ha en fortsatt fin helg!

helen og gutta sa...

Kjempekoselige bilder fra hjemme hos deg:-) Har vært innom bloggen din flere ganger før, det var da ekstra koselig å få en hilsen fra deg i min blogg, det satte en nystartet blogger som meg kjempepris på

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...