fredag 16. april 2010

Datatrøbbel, eksamensinnlevering og nypussede vinduer - en salig blanding!


o
Hei alle sammen!
o
Åååå som jeg har slitt med blogger!! Har forsøkt å laste opp bilder flere ganger pr dag siden forrige innlegg, men uten hell! I Kveld har mannen forsøkt i timesvis, og nå har han endelig løst problemet! Tusen takk kjære mannen min!
o
Denne uken har vært preget av siste innspurt med eksamen, og i går ble den levert. Jeg håper at oppgaven blir bestått, slik at jeg er ferdig med videreutdanning for denne gang.
o
o
Med meg hjem i går, som belønning etter levert eksamen, ble denne nydelige buketten med ranukler - herlige farger som lyser opp. Jeg var også innom en tilbords butikk som solgte ut alt til 50%. Farrisglassene ble med hjem for en slikk og ingenting - nydelige, skjøre glass som vi skal drikke saft av til sommeren *love*
o
o
På kjøkkenet har vinduene blitt vasket og liftgardinene har kommet opp. Gardinene fikk vi sydd da vi flyttet inn i huset og er kjøpt i denne flotte butikken.
o
Av Liselys har jeg fått en koselig Award - Tusen, tusen takk! kommer tilbake til den senere!
o
o
Tusen takk for koselige hilsner i det forrige innlegget!
o
Ønsker dere alle en riktig fin helg!
o
Klem fra Livy

5 kommentarer:

Villasol sa...

Hallo!
Noen ganger er data noe ...
Men jeg klarer meg ikke uten. For et nydelig hus du har. Fikk tilfeldig vis se siden din og det var bra for du hadde det virkelig koselig. Jeg tar gjerne en tur igjen. La meg til som følger jeg.

Ha en fin helg!

Ingunn

Lykkeliten sa...

Heisann du
Kjempefin blogg du har! Har sett på huset "deres" i blink katalogen, og har drømt meg vekk mange ganger=) De glassene var utrolig herlig, og hadde nok måttet være med hjem her også hadde jeg kommet over de;)

Glad jeg fant bloggen din, her likte jeg meg! Harfunnet så mange fine blogger i dag, og gleder meg til å følge med videre her=)

Ha en strålende helg!
Klem

Line fra huset på landet sa...

Det kan være så innmaaaari ergelig når dataen slår seg vrang!! Gnurfm!!!
Nå er jeg heldigvis gift med en IT-mann, så han fikser og ordner det meste..når han er hjemme vel og merke.
Men det ser ut som at mine datatrøbbel kommer..akkurat..når han ikke er her.Det er typisk det.

Vel, vel..nå har min fungert en god stund ivertfall. Og spesielt etter at jeg byttet fra "vanlig" til Mac. Jeg elsker denne herlige hvite, blanke saken. Stilig er den også;)

Ha en fin søndag,
Klem,Line

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Tusen takk for hjelpa :) Fant ut at dei ikkje har den lengre på lager, men har funnet nokre andre flotte :) Gleder meg til at dei kjem i posten :)

uff, kjedelig med datatrøbbel da.. håper det ordner seg. Og lykke til med eksamensinnsatsen! :)

Har brukt helga til shopping i Bergen, so no gleder eg meg til å reise heim så eg får satt nye ting på plass :) Skal bli stas :)

Ønsker deg ein herlig søndag! Godklem til deg!

Beate i Husets Hjerte sa...

Herlige farger på blomstene, og herlige gardiner! Fornemmelse av sommer.. Kjempefine glass da. Gøy å gjøre kupp. Ha en fin kveld!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...