tirsdag 31. mai 2011

En regntung tirsdag


Plantingen sammen med midt i mellom søster i går gikk så fint! Hun er virkelig glad i blomster "store-lille" jenta mi

Hortensiaen i dagens innlegg er ikke en av dem vi plantet ut i går, det regner her i dag, og det frister virkelig ikke å gå ut for å ta bilder i dette været! Da er det fint å ha noen blomster innendørs også som kan foreviges i et innlegg - Hortensia er som tidligere fortalt en favoritt her hos meg!


I dag har min mor og jeg planlagt en tur til byen på formiddagen og det blir koselig! Lillesøster skal selvfølgelig være med, og hvem vet kanskje vanker det en liten søt sommerkjole på henne


Tusen takk for all koselige kommentarer!


Ha en fin tirsdag!

2 kommentarer:

silje-sin sa...

Hei hei:) Huff ja, for et utrolig kjedelig vær det er i dag! Godt det er meldt bedre fra i morgen:) Bytur høres koselig ut:) Constanse og jeg skal på barseltreff på helsestasjonen i dag, det blir spennende. Vi ville egentlig ha dåp den søndagen dere skal ha, men da var det ikke, så det blir 26.juni. I kirkestua da, siden kirken har brent ned. Skal dere ha selskapet hjemme eller? Håper dere får en kjempefin dag! klem fra silje.

Mitt hvite hus sa...

Hvis det er en trøst er det nok like grått og trist på denne siden av landet også..

Nydelig Hortensia..

har vært og handlet litt blomster selv i dag.. mye døde etter den harde vinteren...

Kos deg masse..

klemmer 0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...