torsdag 19. juli 2012

Port og gjerde!

Rosenhäll grind fra skånskagrindar - bildet er lånt herfra.

God torsdag!

Så er ferien her(dvs jeg har fridagene mine i dag og i morgen, så starter ferien for oss sammen på mandag) I dag har vi veldig lite planer, men jeg vet at lillesøster og jeg skal kose oss masse - nais♥


Planleggingen av uterom er godt i gang, og vi har bestilt stakittgjerde fra Treko, typen heter Holestakitt og er lik den på bildet under. Vi tittet for en stund tilbake på vedlikeholdsfrie gjerder, men når jeg fikk se dem i rl synes jeg de ble for "plastikk-aktige".

Gleder meg til Holestakitten kommer, og vi kan sette det opp☺


Holestakitt fra Treko, bildet er lånt fra Treko sin hjemmeside.

Gjerdet skal være på forsiden av huset og det skal deles av med en port. Porten er av typen Rosenhäll og er fra Skånskagrindar. Porten er bestilt, men produsenten har ferie så vi er usikre på når den kommer. Vi håper den er på plass mens vi enda har ferie så vi kan få satt den inn før vi begynner å jobbe igjen.


Ønsker deg en fiiin torsdag!

Klem fra Livy

3 kommentarer:

Villa Wikan sa...

Nydelig port!
Dette kommer til å bli kjempe fint =)
God sommerferie!
Klem Linn

sa...

Fineste porten!
Kommer til å bli så utrolig fint ute hos dere, eller enda finere enn det allerede er ;)
Ønsker deg en flott ferie!
Klem Anette

Hege Beate - Hus og Hjem blir til... sa...

Det kommer til å bli superfint!
Vi har lurt litt på å kle støttesøylene vår med slike i plast... Ser så bra ut på bilder men dersom man ser at det er plast "live" er det jo ikke helt samme nei... ;)
God kveld til deg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...