mandag 16. juli 2012

Vår helg i Gøteborg og blåbærtur



Tiltross for at ferien ikke har startet for oss enda har feriefølelsen kommet snikende. Mannen og jeg har kost oss masse i Gøteborg i helga♥og med kun to arbeidsdager igjen før ferie, kjenner jeg go'følelsen er der☺

Bildene i dagens innlegg er tatt med min Iphone 4 og de er redigert i Instagram.

Det første bilde er av lunsjen vår i Smøgen, vi tok en liten stopp der på vei mot Gøteborg - En real "räkmacka" smakte utsøkt.




I Gøteborg bodde vi på Petter Stordalens storsatsning Clarion Hotel Post, og FOR et hotel! Vi kommer definitivt til å bo der igjen; Gjennomført til fingerspissene interiørmessig, hyggelig betjening og veldig god mat.




Middagen spiste vi på restaurant Tvåkanten, en veldig bra restaurant som er anbefalt i Michelin guiden. Vi har spist middag der mange ganger før, og maten skuffer aldri. På bilde ser du desserten; Sjokoladefondant med hjemmelaget bringebæris og rabarbra - Mmmmm...




I bryllupsdagsgave av min kjære mann fikk jeg denne fiiiine ringen♥fra Emporio Armani.
I Løøøøv it♥

Foruten å bo på et bra hotel og spise god mat, fikk vi tid til litt shopping og en fin tur i trädgårdsforeningen før vi vendte nesa hjemover igjen.

Gøteborg er virkelig en fin by å være på kjærestetur i!


Tilslutt i dagens innlegg må jeg legge med et bilde av kveldens gjøremål; vi har nemlig vært i skogen og plukket blåbær. 7 liter ble det totalt og jeg kjenner at jeg gleder meg masse til å kunne nyte av disse bærene langt utover vinteren. Jeg er så heldig å ha en mamma som sylter for meg, så i morgen blir det nok blåbærsyltetøy på brødskiva♥




Ønsker deg en fin tirsdag!

Klem fra Livy

2 kommentarer:

Marits Hverdagsgleder sa...

Gratulerer med flott gave! Ser ut til at dere har hatt en super kjæreste-tur :) Smögen er herlig, som Gräbbestad og de andre svenske små kystbyer :) Elsker sjømaten deres!
Så deilig med blåbær. Skal ut og plukke jeg også. Godt å ha i fryseren.

Hjem og Glede sa...

Hei Livy!
Dette var et lovely innlegg!knis.....
Ser virkelig ut som om dere har hatt en vidunderlig tur.
Vakker ring også!

Skal si dere har vært flink å plukke blåbær....må visst plukke noen jeg også nå..
Ha en god tirsdag.
Klem Camilla.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...