torsdag 28. februar 2013



En liten hilsen fra kjøkkenbordet i dag!




Storesøster skal på vinteraktivitetsdag med skolen i dag, og mens vi venter på at klokka skal nærme seg ni og vi skal kjøre avgårde, sitter barna og tegner mens jeg har fått knipset noen bilder her på morgenkvisten(deilig at det blir så tidlig lyst!). 

Bildene er av rosene jeg kjøpte forrige onsdag, de står veldig fint enda! Jeg er så glad i roser, og grenroser er det noe ekstra sommerlig over synes jeg(jeg leeeeeengter til vår og sommer!).




Jeg har fri i dag og har planer om å vaske vinduer, de kan man nemlig nesten ikke se ut av!

God torsdag ønskes deg!

Klem fra Livy


3 kommentarer:

Gårdsjenta sa...

Koselig med litt god tid om morgenen :) Og aktivitetsdag blir nok moro :)

Nydelige roser

Linda sa...

Så koselige bilder! Håper du har hatt en fin dag! :)
Linda

liven sa...

Nydelige bilder...og nå er det jammen lenge siden jeg har hatt roser i hus!
Skitne vinduer...uff....nå er her pluss grader så må se til å få vasket her også :)

ha en fin kveld

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...