lørdag 2. februar 2013



God helg!

Tusen takk for alle de gode ordene i det forrige innlegget♥




I dag er det nydelig vær her hos oss og når solen skinner kjenner jeg energien stige!

Lørdagen er fyllt opp med planer, og når den mest krevende delen av planen er gjennomført(nemlig treningen) er det bare å nyte resten!

I ettermiddag skal vi feire min svigermors 60 årsdag og i kveld skal jeg på konsert med Kurt Nilsen.

Ligger ann til å bli en perfekt lørdag☺




Jeg har ruslet litt rundt huset i dag, og jeg kjenner jeg gleder meg masse til våren kommer og det begynner å spire og gro. Vi plantet noen busker i fjord høst, blandt annet syriner og jeg gleder meg til å se hvordan de trives her hos oss☺




Ungene koser seg også ute i sola tiltross for at snøen er borte☺




Ønsker deg en riktig god helg!

Tusen takk for at du tar deg tid til å stikke innom meg♥

Klem fra Livy



1 kommentar:

linda sa...

Dejlige billeder. Her har vi også haft vår-fornemmelser i dag. Plus 7 grader og masser af skøn solskin. Kram ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...