fredag 22. august 2008

..:God helg:..


Fredag igjen og ukene flyr avsted.
p
Jeg digger at Livymannen har pappaperm, vi koser oss så! I dag har Lille S, mannen og jeg nytt hele formiddagen i Strømstad - herlig vær og god mat! Deilig å kunne være sammen og gjøre koselige ting uten stress og mas - bare nyte og kose seg i hverandres selskap. På veien hjem dro vi innom en utrolig flott blomsterbutikk - Växtriket - de har et stort utvalg av alle slags blomster til gunstige priser. Hjem ble det med litt blomster til inne og utebruk og på bildene under ser dere litt av det som ble med hjem. p

Nå skal fruen krype ned til livymannen og kose seg med ost og kjeks - nam - håper dere koser dere masse i kveld også!



o
Med disse bildene ønsker jeg alle en riktig god helg!

6 kommentarer:

Tulip sa...

Ja Strømstad er en flott by! mange små koselige interiørbutikker har de også, rene lykken å komme bort dit!

god helg!

tinemor sa...

Åh, ja. Her var det romantisk stemning.
Det er det jeg liker med høsten, -man kan tenne masse stearinlys!
Kos dere!
Og riktig god helg til dere begge!

Anneli sa...

Så fine bilder du viser (:
Ja er det ikke deilig å bare ha ha tid til å kose seg og nyte det ! <3
Ønsker deg og dine en koselig helg!
Klem <3

by Siv sa...

Kos dere masse med perm :)
Skikkelig godt når hele familien er samlet...
*Siv*

liven sa...

Så fine bilder!!

Ønsker deg en fin helg:O)

Anonym sa...

Rålekkert & Stemningsfyllt!!!
Takk for hyggelig kommentar på Bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...