lørdag 24. januar 2009

God helg!

Snøen laver ned tung og bløt i dag, men det hindret ikke meg i å ta en tur til byen i formiddag. Etter så mange dager inne her hjemme var det utrolig deilig å komme seg ut litt. Min beste veninne og jeg har vært i byen i formiddag og kost oss med litt shopping og kafebesøk - koselig!

Litt nytt har blitt med hjem i dag også, og de skjønne perleblomstene minner om våren som snart kommer! Lykten med perleblomstene i kjøpte jeg på Mester Grønn på salg etter jul, da var det en svibel i den, men det passer fint med denne blomsten i også. Den nydelige potteskjuleren som den andre perleblomsten står i fikk bli med meg hjem fra Susannes herlige butikk i dag. Den er heeelt min smak!
o

o

o

o
I kveld skal vi i bursdagsselskap til min kjære svigermor, det blir koselig! Alltid så hyggelig å komme dit. Kjekt å møte familie og kose seg sammen!
o
o
Susanne har også fått inn det nye Magasnet fra Jeanne d' Arc Living - og du og du for et blad! Jeg har bare så vidt fått bladd litt i det, men gleder meg supermye til å lese det fra perm til perm - det ser fantastisk ut! Tror dette blir en ny favoritt her i huset ja *smile*
o

o
En annen liten gave til meg i dag er en ny cd! Rihanna med albumet Reloaded - et kjempebra album!
o
o
Tusen takk for alle hilsner her på bloggen, jeg gleder meg til å besøke dere alle i kveld når jeg kommer hjem fra selskap!
o
Ønsker alle en riktig god helg!
o
Klem fra Livy

24 kommentarer:

Sommerlyst sa...

Så mye fint du har funnet deg! Å sette en blomst inn i lykten var jo en kjempefin idé! Kos deg videre i helgen - med nytt blad og ny musikk :)
PS: Sånn stjerne som du har inntill veggen, kjøpte jeg meg nylig ;)

Minmill sa...

Hei på deg. Høres ut som du er blitt bedre ja. Deilig å være på by og kafebesøk igjen tenker jeg. Koselige bilder du viser. Det er så fint med løk blomster, og de gir en vårstemning. Selv om våren er langt unna enda. Her laver også snøen ned. Kong vinter har taket enda.

Anonym sa...

Åhh... slikt et nydelig englebarn!
Masse fint du viser fram.
Deilig med litt vårstemning! (selv om det desverre er litt tidlig)
Ønsker deg fortsatt en fin lørdagskveld!

Klem fra meg

Unknown sa...

Så fine bilder du har tatt! ...og vakkert var jo bildet på veggen også:O) Ha en fortsatt avslappende og fin helg, og kos deg med det nye bladet. Det skal jeg :O)

Klem Susanne

Anonym sa...

Skjønner godt at det er deilig å komme seg ut igjen....det har visst vært en lang tid inne for deg.

Masse fint du hadde fått deg....:)

Den Rihanna cdn er veldig bra....har hatt den en liten stund nå og den er min favoritt...sammen med Kate Perry.

Kos dere i selskap i kveld :)

Klem......

Sommerlyst sa...

Psst!! Det ligger noe til deg på bloggen min :)

Silje sa...

Hørtes ut som en flott dag!:) God helg til dere:D

Ann-Cathrin sa...

Så herlig med perleblomster:) En venninne hadde fått kjøpt seg i dag, men på de hadde ikke blomstene sprunget ut ennå, men det ser jeg dine har. Flotte! Ønsker deg en flott helg videre!

Torilpia sa...

Hei hei!!

Nå var det kommet mange flotte innlegg her siden jeg var innom sist. Blir mye å kose seg med :o)

Mange fine ting du har kjøpt og fått ..

Håper alt er bra med dere - ha ei fortsatt flott helg - klemmer!!

Anita sa...

Så fint med perleblomster, her har de ikke fått det enda, syns det er rart for vi bor jo veldig nært sentralt;0) Kommer vel:0) God søandag!

Vibeke / Mammas Hus sa...

God søndag - jeg har lagt noe til deg på bloggen min ;)

liven sa...

Hei Livy:o)
Så kjekt å høre at du kunne ta deg en tur ut da.....ikke tilslørt eller noe:o)
Kjempeflotte ting du har kjøpt da!!
Jeg er så missunnelig på disse perleblomstene som ikke er kommet i handel her!
Tenker å stikke en tur oppom hagesenteret i dag og se om de har fått inn nå!!
Kan ikke skjønne hvorfor de er så treig!!
Gleder meg til dette bladet...skal bestille det jeg!!
Rihanna har tøff musikk.....du og jeg er jo ikke helt ulik i musikksmaken:o)
Det har vi jo snakket om før:o)
Håper du hadde en koselig kveld hos svigermor!
I dag skal vi i besøk å feire bursdag for en ung jente:o)
Har mange på denne tiden av året....så det blir stort sett besøk hver helg fremover!

Ha en fin søndag og kos deg:o)

Mari sa...

Kjempefine dekorasjoner du har der :) Det gjør seg til helga!
Kjempefin blogg forresten, som jeg putter på favorittlista mi :)

Heidi-anitha sa...

Så koselig du titter innom meg:) Jeg vet jo ikke hvem du er:), men forstår du er kjent i Halden, så kanskje jeg ser deg i butikken en dag:)

Potteskjuleren er kjempefin! Jeg har stått å holdt i den selv flere ganger:) Passer til de fleste blomster, men det var veldig vårlig og vakkert med de små blå i:)

Kos deg i dag, og nyt det hærlige bladet til Jeanne d Arc:)

Klemmer White vintage

Drømmen om en eplehage sa...

Perleblomster da...
Ihi, nå er våren på vei!

Kos deg
Klem

Tonje sa...

Kjempenydelig blomst!!

Nå er våren i anmarsj:-)))))

Ønsker meg den cd`en til Rihanna jeg og:-)

Ønsker deg en god uke.

Klem Tonje

Macki sa...

Stikker bare innom for å si at du har en kjempe koselig blogg. Er veldig ny på dette blogge greiene, så jeg snoker litt rundt og datt tilfeldigvis innom din. Har lagt meg til følge listen din, håper det er greit.
Ha en fortsatt fin søndagskveld!

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Ok :) Så koslig da :) Vi driver å ser på tomt no. Så tenker på å bygge hus om ikkje alt for lenge... Så no går det litt i å tegne hus og finne ut korleis det skal sjå ut :) Mange ideer :)

Ønsker deg ei herlig veke :) Godklem

Carina sa...

hei på deg.Så utrolig koselig å finne deg her inne:)Syntes det var noe kjent når jeg så bildet av datteren din se:)Får prøve å treffes en dag vel.Stor klem fra carina

Anonym sa...

Så stemingsfulle og fine bilder! :)

En liten utfordring til deg hos meg!

Ha en fin dag videre :)

Carina sa...

hei.Hvor hr du kjøp det nydelige engelske te service?klem carina

Mrs Small Town sa...

Hej,

Jag jag tycker du har de så himla fint hemma hos dig. Jag älskar din skänk och tavlan på din lilla söta ängel. Jag blir så glad när jag ser den :-)

Ha en bra dag!
/Sara Small Town

Merethe sa...

ååå, har du sett, så mye fint å se på! Og for et nydelig bilde av lille frøken fe, vanvittig skjønt! og litt annet en dongri og bar hud (standard)
Nei, nydelig blogg altså-jeg har kost meg skikkelig med den! :)

Unknown sa...

Utfordring til deg på bloggen min :O)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...