onsdag 7. januar 2009

Hektiske dager

Endelig helg!
Nå lurer du sikkert på om det har klikket for meg, men så langt jeg vet er jeg stabil enda;-) Jeg jobber for tiden 60 % og har fri hver torsdag og fredag. Det vil si laang helg for meg og det er deilig. Jeg riktig N Y T E R dagene hjemme. Det er med glede i stemmen jeg ønsker alle mine kolegaer riktig god helg når onsdag ettermiddag kommer - litt slemt gjort kanskje, men du verden så deilig det er å ha litt tid her hjemme med barna også! Nesten som en liten ferie hver uke.
o
Det er hektiske dager både hjemme og på jobb for Livyfamilien. Hverdagene er i gang igjen og på hjemmefronten har Livy med mann kommet inn i gode hverdagsrutiner igjen. Noe som vil si; handlelister, ukemenyer og "to do" lister - og det fungerer såååå bra! Ellers er det lillesøster sin tur med vannkopper nå, og hun er full av prikker! Det begynte i formiddag, så jeg er spent på hvordan det utarter seg for henne. Storesøster er mye bedre, men blir hjemme sammen med meg til over helgen. I morgen skal vi kose oss!

o
Bildene i dette innlegget er hentet fra Nomi sine sider, de fører blandt annet møbler fra franske Country Corner som produserer seriene Harmonie, Chateau, Escale, Brocante, Lodge, Factory og Rhode Island. Selv har jeg kommoden i serien Harmonie, og øverst på min ønskeliste står skapet på bilde over her - det er nyyyydelig!
o

o
Tusen takk for alle hilsnene i det forrige innlegget mitt! Jeg har ikke rukket innom dere alle enda, men gleder meg til en oppdatering i kveld og i morgen. Håper det står bra til med dere alle, og ønsker dere en riktig fin uke fortsatt!
o
Mange klemmer fra Livy

6 kommentarer:

Det Lille Hvite Huset sa...

Så koselig blog du har..og kjempefint hus :-) .. ha en fin uke og en fortsatt fin kveld!Og så heldig som kan jobbe 60%, så god helg på deg :-) Klem fra Bente :-)

Millygarden sa...

Hej Livy,


Så härligt det låter med ledig Torsdag och fredag..så skulle jag gärna vilja ha det när jag börjar jobba till hösten! Vackra bilder du bjuder på!
Trevlig Helg!
Kram Marina

Christina sa...

Hei på deg! :)
60% høres fantastisk ut. Jeg skulle gjerne ha gjort det samme, kanskje jeg kan gjøre det etter nr.2?! For nå må jeg bare jobbe 100%, men hater at snuppa er første og siste mann i bhg. Minner meg om da jeg var liten og ventet på pappa.. Han var alltid senest av alle! Fikk beskjed om at sånn er det når jeg er den eneste som har lege-pappa der..

Vannkopper ja.. Hmm.. Synes det er den ene sykdommen etter den andre på alle om dagen. Jeg hoster og harker som bare rakker'n og snuppis var senest syk i en uke i jula. Jaja.. Det blir vel bedre?

Ha en fin uke
Christina

PS. kan du skrive litt mer om hvordan du planelgger uken? Trenger noen tips skjønner du..

Anonym sa...

For en luksus å ha fri hver torsdag og fredag! :)

Kos deg masse med småtassene dine! :)

Nyt fridagen idag! :)

aase sa...

Jo god helg du....................

ja ja,du er heldig som kan ha det slik, nyt det så leeeeenge som mulig!!

Alltid så koselig med oppdateringer fra deg!!!Gleder meg til våren og alt det nye som kommer her!!!

nå skal jeg på stoff og stil å kjøpe møbelstoff og "voksduker i lin"!!

Tanja sa...

Heihei!
60% er så perfekt, jeg jobber 55% nå så det er ganske likt, føler iallefall at jeg holder meg delvis unna den berømte tidsklemma ;)
Den hylla fra Nomi har jeg på stua, den er mitt favorittmøbel og jeg elsker den! Beundrer den hver dag, er blitt så glad i den så varme anbefalinger herfra... :)
Håper du er på bedringens vei med prikkene. *klem*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...