lørdag 30. mai 2009

God morgen Norge!


o
For en herlig dag!
o
Dette har jeg drømt om lenge! Nå har mannen og jeg sittet på balkongen i 2. etage og drukket morgenkaffe(og med en liiiiten sjokoladebit til - det er jo lørdag tross alt). Været er helt nydelig og slik ligger det ann til å bli hele helgen!
o
På torsdag var jeg og min kjære mor på tur til Askim og shoppet litt. Et av målene for turen var Albertines verden - en flott butikk med masse fiiiine varer. Albertine har også en kjempefin blog, som gir meg masse inspirasjon - den er vel verdt et besøk!! Grunnen til at jeg avla butikken et besøk var at jeg ønsket å fylle på Greengate samlingen min. Jeg samler på Claire multi kaffeservicet og har nå til 12 personer. Jeg har også begynt å samle på tallerknene, og fikk to stk av mamma da jeg var der - tusen takk mamma!
o
Planen i dag er at vi skal fortsette å grunne rekkverket på svalgangen, så blir det litt grilling i ettermiddag, men først skal jeg på trening!
o
o
Ønsker dere alle en riktig fin helg, håper solen skinner der DU er i dag også!
o
Stor klem fra Livy

12 kommentarer:

Hilde Heimdal sa...

Jaaa en hærlig dag sååå fint vær!
Skal sitte ute å nyte idag ja!

Så koslig veranda du du har, det hørtes godt ut med en sjokoladebit nå ja!

Må du ha en fortsatt fin pinse:))))

S_U_F_69 sa...

SÅ koselig Livy. Det er sånn vi bare kan gjøre på ferier. Her kommer solen først i 12-tiden. Men så har vi den til solnedgang :)
Nyt finværet og ha en riktig god helg.

Christina sa...

Åhhh.. Deilig med fint vær!
Kos dere masse i dag..

Stor klem

Anonym sa...

Så deilig med en sånn start på dagen! Og så med det været da!

Kan du være så snill å sende litt av den trenings motivasjonen hit!! Jeg trenger det!!!!

Ha en flott lørdag og helg i dette go`været!

Klem fra Line :)

Ingunn sa...

Så koselig start på dagen. Ligner på min faktisk.

Min mann raker nå grus og jeg nyter uteplassen og snart tar jeg en trimtur.

Takk for tipset om butikken og god helg videre.

Ingunn :)

Anka sa...

Hei. Ja, snakk om en deilig dag:) Sol og sommer er det. Nå sitter jeg på terrassen å nyter et glass rødvin mens jeg blogger:) God pinse.

Guttemamma sa...

Disse solfulle morgenene med kaffe ute,er noe av det beste jeg vet!! Har SÅ lyst til å dra til albertines verden jeg og...klem

Ann-Cathrin sa...

Ønsker deg en like flott dag i dag:)

aase sa...

Litt sjokolade må da være lov på lørdag!! Tenker dere koser dere på verandaen!!! vi har brukt helgen i hagen, og den begynner faktisk å ligne noe nå!! Gleder meg til den er ferdig!!

nyt siste dag av pinsen i finværet for det holder imorgen også sier jeg....

Jannicke sa...

Så utrolig koselig ut! Tipper det hr blitt enda flere kaffekopper på din herlige terrasse denne pinsen!
Nyt dagen i morgen også :0)
Klem J.

Anonym sa...

Hørtes ut som en herlig start på dagen. Det er himmelske dager nå med så mye finvær.

Takk for link, det var en flott side og fin blogg! Skal kikke mer der :)

Ha en flott start på uken og en god mandags ettermiddag :)

Min lille krok i verden sa...

Hei på deg Livy

Blir alltid glad av å stikke innom deg ,-det gjelder denne gangen også :-)
Så koselige "kjærlighetsplass" dy har laget. En liten sjokoladebit er ikke bare lov, men en nødvendighet på lørdager, så det så!!
Deilig å høre at dere koser dere i det deilige været.
Nyt tiden som kommer!
Varm klem fra meg

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...