torsdag 17. februar 2011

Mine skjønnheter ♥

   

Som jeg skrev i dette innlegget har den store veggklokken i stuen måtte vike plassen for noe annet. Tidligere hang klokken over pianoet i stuen, men er nå flyttet til veggen over kommoden. 


Dette "noe annet" er bildene av våre to ♥ skatter. Bildene er tatt da de begge var 14. måneder gamle - jeg synes ikke det er lenge siden jeg. Nå er de 3 og 7 år, hjelp så fort tiden går!!
♥ Lillesøster ♥

Nydelige roser pynter fint opp på pianoet - koselig gave fra min kjære mann på Valentinsdagen ♥
♥ Storesøster ♥
Her i Livyheimen har ting en tendens til å ta tid(iallefall hva gjelder ting som skal spikres opp!), og jeg er overlykkelig over å endelig ha fått bildene opp på veggen.


Akkurat nå driver Livymannen å monterer garderobeskap på storesøsters rom, kanskje han får tid til skrivepulten i kveld også??

Tusen takk for koselige hilsner hos meg, jeg setter stor pris på det!

10 kommentarer:

liven sa...

Skjønne jenter du har Livy...og så fint det var med bildene over pianoet!!
Nydelig tapet du viser under her også!!
Kos deg med småjentene dine...tiden går bare så fort at du vil ikke tro det!!
Plutselig er minsten 16....

Klem!!

helen og gutta sa...

herlige jenter du har. Bildene var perfekte over pianoet. Jeg kjenner godt til det med å få bildene på veggen. Vi har tatt 1,5 år bilder av våre gutter, og rammen til minsten henger bildeløs på veggen, er ganske pinlig igrunn. Må få bestilt det snarest. Selv om jeg ser det hver dag tomt blir det ikke gjort. Tiden flyr og før jeg vet ordet av det er det vel kanskje konfirmasjonsbildene som skal på veggen hehe

Villasol sa...

Super nydelig! Skulle virkelig ønske jeg hadde plass til et piano. Vakre jenter du har.

Klem Ingunn

Ragnhild S sa...

Åååååå, så vakre jenter!! Skjønner godt at klokken måtte vike ja;)

Fortsatt god torsdag til deg!

Loppeklem

Eline sa...

For noen flotte jenter du har Livy! Passet jo perfekt over pianoet som også var kjempe fint!
Synes det er kjempe koselig med piano!
Ha en forsatt fin kveld videre!
Hilsen Eline

Annfrid sa...

Så skjønne jenter du har, det var kjempe fine bilder. Skjønner godt at du er glad for å få dem opp på veggen over pianoet. Jeg er utrolig glad i biler av barna mine. Det er jo tross alt det mest verdifulle vi har:-)

Klem Annfrid

Ann-Cathrin sa...

Vakre jenter♥ og veldig flott piano:)

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Så kjempe nydelige jenter du har! :)Kjekt å ha bilder av dei på samme alder. Trur nok tida går veldig fort ja. Så fint pianoet var, og ikkje minst så fint pynta! :)

Håper du har det fint :) Godklem!

w sa...

Så nydelige jenter:)

W

Mitt hvite hus sa...

Så flotte jenter du har... ja etter at man fikk barn ser man hvor fort tida går..

Det ble så fint å henge bildene over pianoet..

ha en fin dag O=))
klemmer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...