lørdag 29. januar 2011

Den store klokka...



 ... i stua har byttet plass.


Frem til nå har den hengt over pianoet i stua, men måtte i går kveld vike plassen til fordel for noe annet. Hva dette er kommer jeg tilbake til i et senere innlegg.


I denne delen av stuen passer den fint synes jeg; sammen med spisestuen, kommoden, det store speilet og den herlige lysekronen! Klokken kjøpte jeg for en god stund tilbake i den svenske nettbutikken PAR COURRIER, desverre sender de ikke til Norge lenger.


Det er herlig med lørdag og helg, her i huset skal mannen ha guttekveld i kveld, så jeg og barna får trekke opp i loftstua!

Ønsker dere alle en god lørdag!

 ♥

10 kommentarer:

Mitt Krypinn sa...

Nydelig klokke! Ønsker meg stor og fin klokke selv også. God helg!

Gry sa...

Bare en ting å si; NYDELIG!!

Nyt lørdagskvelden i loftsstua og ha en fin helg videre ;) Klem fra Gry

Linn Hege sa...

Den klokka har jeg også, den er så fin, og alle som her hos meg kommenterer den!

Jeg kjøpte den fra frurosaslandhandel, hun har nettbutikk og jeg vet hun har bestilt inn flere ;)

helen og gutta sa...

den klokken var helt nydelig, hadde ikke hatt noe imot å hatt noe sånt i stuen. fortsatt fin lørdskveld til deg og dine. Idag har vi hatt bånn gass med feiring av 4 åringen vår, kjempekjekk dag.

Anonym sa...

Hei,

Nydelige bilder, som vanlig, fra ditt hjem.
Kom over en akkurat maken klokke på salg i år, o store lykke, 50 % avslag. Gjett hvem som slo til...?
Nå pryder den en stor malt panelvegg i en trappenedgang, og ble skikkelig godt fornøyd med den!
Ønsker deg en fin lørdagskvled, på loftet :)

Hilde

Guttemamma sa...

Takk for hilsen!!
Virkelig flott den klokka,koselig i stua di!! Ha en fin kveld "på loftet"!!
klem♥

Ninas Interiør sa...

For en utrolig fin klokke! Du har det så koselig!

Så hyggelig at du likte "Drømmekjøkken-jobben" min! Håper du finner det du skal ha der, da!:)

Ha en fortsatt fin kveld! Klem Nina

Gollass sa...

Den klokka var utrolig kul!! Lurer på hva du skal ha over pianoet??
Klem Elin

Livy sa...

Hei Hilde!
Så heldig du var som kom over den på salg!! Jeg er så glad i den at jeg sikkert hadde kjøpt en til om jeg kom over en(bare sånn just in case *he-he*) Er sikker på at det ble kjempefint hjemme hos deg!
Klem fra Livy

Eline sa...

kjempe fin klokke!! Passet veldig fint der den hang :D

Hilsen eline

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...