onsdag 13. april 2011

Tiden står ikke stille....

...med tre søte små i huset!

Dagene flyr avsted, og det er nok å heng fingrene i både for små og store! Storesøstrene er i full fart fra morgen til kveld, og mannen har mye å gjøre på jobb omdagen. Jeg ser frem til påske, da kan hele familien kose seg sammen med lange late dager - HERLIG ♥ 

Lillesøster og jeg har det forsåvidt ikke så travelt omdagen, vi koser oss mest her hjemme og går litt turer i nærområdet - besøk har vi også masse av, og det er så koselig! Hun er et rolig barn, som stort sett sover og spiser, så mor får tid til både klesvask og kaffekos ♥ og de to siste nettene har hun faktisk sovet fra 24 til 06 - jeg nyter det, og håper det varer!


Tusen takk for de koselige hilsnene i det forrige innlegget mitt - dere er skjønne!
Speiselt takk til deg Linn! Alltid koselig med hilsner fra dere som ikke har egen blog også!

I dag skal vi en tur til Nordby shoppingsenter, påskeeggene skal jo snart fylles opp ;-)

Ønsker deg en fin onsdag!

Klem fra Livy

2 kommentarer:

helen og gutta sa...

kjenner jeg savner babytiden når jeg leser om deg og lillesøster. Det var slik en herlig tid og når du på toppen av alt har en rolig og fornøyd baby så er alt bare velstand. Du har helt rett i at tiden står ikke stilt med små barn i huset, og tiden rekker ikke alltid til heller hehehe.

♥ Netta ♥ sa...

Jeg skjønner godt at det er mye å gjøre med 3 små i huset, hvis mannen har mye å gjøre på jobb i tillegg faller jo mye på deg. Så bra å høre at minsta har så godt sovehjerte, da får man mer overskudd selv også og kan takle hektiske dager bedre.

Det skal bli så deilig med påskeferie. Da blir det masse kos med hele familien. Kanskje vi også får gjort litt i hagen :-)

Ønsker deg en fortsatt fin uke!

Klem
Netta
Klem
Netta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...