fredag 8. april 2011

♥Vårlig fredag♥


En kjapp tur i butikken i går ettermiddag resulterte blandt annet i noen potter med "mini-påskeliljer", de pynter fint opp på komoden i stua, og minner om våren som er i anmarsj. Ute kvitrer fuglene, og det er strålende sol og deilig temperatur.

Lillesøster ligger ute i vognen sin på svalgangen og sover, jeg har planer om litt støvtørking her inne mens hun tar seg en dupp - det må til det også.


Deilig med fredag og helg, og i kveld blir det pizza og kos her hjemme.

Ønsker deg en riktig fin fredag!

Klem fra Livy

7 kommentarer:

Unknown sa...

Heisann ;o) Så koselige bilder ;o)))
Koselig med kommentar fra deg inne hos meg. Hadde min første rotfylling i dag, au au au :-O

Kose dere med pizza i kveld, hørres herlig ut ;o))

God helg!
Klem Elisabeth

Gry sa...

Så koselig! Får påskefølelse!!

Gratulerer med din lille prinsesse, så vakker hun er! Åh, så deilig en stund, synes jeg kan kjenne den deilige duften av baby <3 Nyt dagene og bare koooos dere ;) klemmer fra Gry

A-H sa...

Du er alltid så flink å pynte med blomster:)
Ønsker deg er god helg med alle dine skjønne prisesser;)

Klem

helen og gutta sa...

Jeg har hatt en utrolig travel uke og har faktisk ikke fått med meg prinsessens ankomst før idag. GRATULERER så mye, hun var helt nydelig ♥ klem fra Helen

... sa...

Tuuusem takk for koselig bursdag hilsen til Ove`n min <3

Håper du koser deg med det nye nyyydelig familie medlemmet :D Gleder meg å se hun utvikler seg :)

Ha en strålende helg med familien din :)
Stooor klem :)

Torill sa...

Vårfølelse!!! Ja det er ei herlig tid me går i møte:)

Kos deg med pizza, påskeliljer og finvær♥

Klemmer fra Torill

MissMette sa...

Hei Liva
Kom over bloggen din her, og likte meg veldig godt, så jeg la meg til som følger... Nydelige påskeliljer og deilig med endelig vår!!! - og helg :) Klem fra Mette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...