tirsdag 7. juni 2011

Hverdagslykke ♥


Etter å ha sendt mann og barn avgårde til barnehage, skole og jobb har jeg kost meg i sofakroken med en kaffe latte og litt sjokolade - Hverdagslykke ♥

Etter at jeg fikk barn nr 2 har jeg funnet ut at det er viktig å sette seg ned noen minutter for seg selv i løpet av dagen og bare nyte - mine minutter blir stort sett på formiddagen mens lillesøster tar seg en dupp etter frokost. 

 
 

 Er du flink til å unne deg noen minutter i hverdagen?


Blomsterpotta som rommer denne skjønnheten av en blomst ble kjøpt på loppemarked for et par uker siden  Jeg synes den er kjempefin!

I dag får jeg og lillesøster besøk av en god veninne på formiddagen - gleder meg I ettermiddag skal vi ut og kjøpe ny sykkel til storesøster.


Grip dagen!

Klem fra Livy



7 kommentarer:

Jatte sa...

Hei hei,

Så skjønne bilder, virkelig hverdagslykke vil jeg kalle dette.. de små øyeblikkene man bare MÅ sette pris på!:) Godt du er flink til å ta vare på dem!

Potta var superfin!

Ha en fin dag,
Klem Jatte♥

heidi sitt ♥ sa...

Høres herlig ut! Ha en fin dag med ")

helen og gutta sa...

herlige bilder, og du har ett viktig poeng. Det er viktig å ta vare på de små øyeblikkene,jeg må bli bedre og det er alltid godt med en liten påminnelse,

Lykkeliten sa...

Hei!

Er så enig i at det er vitig å ta noen minutter for seg elv av og til.
Her ble det en liten høneblund på mor etter at barna gikk på skolen....

Ha en fortsatt fin dag

Linda - HJERTEHUSET sa...

så flink du er å sette pris på en slik liten glede, lurt♥
Koselige bilder
klem:-)

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Så koselig blomst... likte bildene i dagens innlegg veldig godt.
Høres deilig ut med den lille pausen for seg selv. Jeg prøver også det, men med to mammadalter som leter huset rundt etter mamman sin som har sneket seg unna i noen minutter, blir det jammen alt for sjeldent.
Lykke til med dåpsplanleggingen. Virker som du har full kontroll

Ha en fin uke
Klem

Annfrid sa...

Hørtes deilig ut å ta seg en pause. Det er nok noe vi alle kan bli flinkere til.

Klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...