mandag 31. desember 2012

Året som gikk ♥ Del 2

 
Juli var preget av skiftende vær, og jeg synes vi var flinke til å utnytte de gode solskinnsdagene. Krabbefiske på Tjernø, picknik i festningen, bading(i alt for kaldt vann) og verandaselskp var noe av det som sto på agendaen.
 
10 års bryllupsdag ble feiret i nydelig vær i Gøteborg med overnatting på Hotel Post, middag på Tvåkanten, shopping og rusleturer i gatene sammen med min kjære♥
 
Juli var også måneden hvor jeg ble hektet på Instagram(følg meg gjerne; livsolfa)☺

 
I august hadde vi ferie, og turen gikk til skjønne Danmark! Vi bodde på et fint feriesenter og var heldige med været. Vi besøkte blandt annet Djurs- og Fårup sommerland. I tillegg var vi på shopping og strandturer både på dag- og kveldstid♥
 
Vi fikk gjerde-elementene fra Treko og begynte å planlegge oppsettingen av dette.
 
Lillesøster hadde sin første dag i barnehagen, og de to eldste var klare for å starte opp igjen på skolen og i barnehagen i 5-årsklubb.

 
I september fylte vår fine storesøster 9 år og hun ble feiret med brask og bram i 3 hele dager til ende!
 
Vi fikk nyte det siste av sommeren ved at rosene i hagen blomstret lenge og vi tok de inn i stua. Vi hadde noen fine "samleturer" i skogen og det ble både sopp og bær.
 
På interiørfronten fikk vi nytt piano på reklamasjon, da det forrige vi hadde stadig ble ustemt. Jeg kjøpte lintrekk til kjøkkenstolene noe som gjorde at hele kjøkkenet virket lysere.
 
Boken Sanselig jul ble klar i trykken, og jeg gledet meg masse til lanseringen av den - veldig stas at vårt hjem er representert.

 
Med oktober kom høsten og den var fin! Mye utekos men også mye jobb med hus og hage. Gjerdet, port og "pynten" på huset ble malt og vi plantet syrinbusker og andre planter i hagen.
 
Jeg var på lanseringsfest på Zanz i Lillestrøm for boken Sanslig Jul♥

 
Med november startet også juleforberedelsene, og jeg var ferdig med alle julegavene tidlig i år. Jeg var også med å arrangere julemesse på Frelsesarmeen.
 
Vår fine midt-i-mellomsøster fylte 5 år 11.11.12 og hun feiret dagen sin sammen med sine venner fra barnehagen og med familien - HURRA!
 
Vi kjøpte oss ny bil, en Opel Zafira Tourer 2013 model☺
 
Bildene til årets julekort ble tatt i midten av november, og det er ikke til å stikke under en stol at det er en krevende prosess å få til med 3 jenter som har ulik planer under photoshooten☺

 
Så kom desember og den ble hvit! Vi har bakt, gjort skikkelig rent til jul, pyntet, vært på Luciafeiring, Julemarked, Nissefest og feiret en fin Julekveld♥
 
Vi har spist, lekt og kost oss, men har også kjent på hvor utrolig kjip omgangssyken er! Nå er den over og vi er friske og raske igjen - Heldigvis!
 
Den siste kvelden i året skal vi feire på fjellet sammen med gode venner!
 
 
Jeg vil nok en gang få takke alle leserne av bloggen min for at dere holder følge med meg!
 
Takk for det gamle, og velkommen 2013!
 
RIKTIG GODT NYTT ÅR
 
 
 

2 kommentarer:

Hjem & Glede sa...

Å så flotte collager hos deg!
Koselig å se!
Takk for det gamle og ønsker deg et godt nytt år!
Titter innom neste år jeg....hi,hi

God klem Camilla.

A-H sa...

Det var en koselig kavalkade!
Det har vært kjempekoselig å følge deg i 2012, gleder meg til et nytt år;)

Klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...