fredag 7. desember 2012

Nissejenta mi♥

 
I dag dro midt i mellomsøster i barehagen pyntet som den søøøøteste nissejenta jeg har sett noen gang(helt subjektivt selvfølgelig☺) I dag står det nissefest på programmet der.
 
Det er så hyggelig med slike før-juls tradisjoner synes jeg!
 
 
Jeg har planer om å begynne å rydde og vaske på vaskerommet, men sofaen er veeeldig god å sitte i akkurat nå kjenner jeg☺
 
 
Ønsker deg en fin fredag!
 
 
Er du på Instagram?
Har du lyst til å følge meg der heter jeg livsolfa, kanskje vi ses?
 
 

4 kommentarer:

liven sa...

Åh ..den søteste nissejenten :)

ha en fin helg Livy....og ja...jeg følger jo deg såklart på Instagram :)

Unknown sa...

Verdens søteste nissejente!!
HA en fin adventshelg:)
Jeg følger deg på instagram.
juleklem lille meg

Fru Thoresen sa...

Så nydelig :)
Det er stas med alle jule-arrangementene i barnehagen om dagen :)

Drømmevillaen.no sa...

Søteste nissejenta jeg har sett også :) Skjønn er hun!

ha en fin helg Livy!

Klem fra Nina
http://drommevillaen.blogg.no

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...