fredag 9. august 2013

Fin helg med ost- og skinkehorn


I dag har det vært en sånn dag som har vart i evigheter, samtidig som den har gått fort!

Jeg har fått gjort masse, men samtidig hatt tid til å kose meg!


På formiddagen i dag fikk vi besøk av søskenbarnet til jentene som skal være her i helgen, hun er 13 år og synes det er koselig å passe små-prinsessene våre ♥ Supert for mor i huset som fikk vasket klær og hus til helgen.

Vi hadde planlagt båttur når mannen kom hjem fra jobb og inspirert av besøket hos Silje&Kjetil forrige helg, bakte jeg ost- og skinkehorn som vi hadde med oss på sjøen.




Både små og store var fornøyd med nista, og det ble en fin ettermiddagstur på sjøen☺


Da vi kom hjem malte jeg et strøk på midt-i-mellomsøstersrom mens de største jentene så film. Jeg har lovet henne "nytt rom" dvs stor seng, og ny look til hun skal begynne i 1. klasse - uuuups...det går visst fort dit☺men jeg er i gang iallefall! Nå kan han som skal tapetsere den ene veggen bare komme☺

Innimellom bloggingen nå i kveld skriver jeg handleliste til Ikeatur i morgen☺Gleder meg til det!

Ønsker deg en strålende helg!


2 kommentarer:

A-H sa...

De så deilige ut Livy, og herlige bilder fra blåturen deres! Er så deilig å være ute på sjøen!!
God helg💛

Unknown sa...

Så delikate horn du har bakt Livy. Flink er du :) God helg!

Klem, Anne <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...