torsdag 8. august 2013

Torsdag og fri♥



Godt med en rolig start på jobbuka etter ferien, etter 2 dager på jobb, er det 4 dager fri før neste jobbøkt☺Nesten som man har ferie enda det☺

Da vi kom hjem fra Danmarksferien sto disse nydelige rosene på bordet fra mamma, de står like fint nesten 2 uker etter♥

Barna er fortsatt i feriemodus og sover enda(noe jeg absolutt ikke hadde forventet!), det betyr at jeg i fred og ro har kost meg med en kaffekopp og siste nr av Vakre hjem & interiør ♥ Mye herlig inspirasjon!


Tusen takk for alle koselige hilsner hos meg, og velkommen til nye følgere☺

Ønsker deg en fin dag!

Klem fra Livy

4 kommentarer:

Hjem & Glede sa...

God morgen søte rosenknupp:))))
Å så skjønne roser og deilig med en rolig start på dagen!
Jeg sitter nå på kjøkkenet med ipaden til Victor,siden han ser på tv akkurat nå.....hi,hi.
Casper har gått på fotballskolen og solen skinner og det er så fint nå!
Her skal Casper begynne på ungdomsskolen ....wæ....men han gleder seg og er en super grei gutt,så det går nok fint....rart så fort tiden går altså.....
Victor skal allerede opp i 3 klasse......

Nå har jeg vært flink jente i 4 dager......hi,hi skal prøve å få av noen kilo.....og er klar for å KLARE det!
For en sjokoladejente som meg er det ikke alltid så lett,men vet du......da tenker jeg på det du skrev om å ta litt mindre og kose seg med det!
Så på lørdag skal Camilla spise lørdagsgodt....hi,hi....
Har kjøpt meg MASSE blomster isteden for sjokolade da....og DET er snop for meg vet du!
Vel.....dette ble en lang morgenprat.....:)))
Ha en flott torsdag og helg snart.

Klemmmmm fra moi :)

http://www.ninasskatter.blogspot.no sa...

Delig å begynne litt rolig etter ferie-akkurat samme som meg:)
Fine bilder!

Ruths datter sa...

Fine roser er alltid koselig å få. Høres ut som en deilig morgenstund for deg.
Klem

♥ Netta ♥ sa...

Det høres jo helt herlig ut med kun to dager på jobb før fire dager fri - sånn burde alle uker vært :-) Selv har jeg akkurat begynt i ny jobb. Det er både spennende, litt skummelt og veldig slitsomt :-O Men, det går foreløpig fint og alle er veldig koselige.

Nyt fridagene og de vakre rosene!

Klem
Netta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...