lørdag 31. august 2013

Vaskerom



I dag er jeg veldig fornøyd med egen innsats☺

Hendene har bodd i vann og ajax i hele dag, og jeg har fått gjort en jobb jeg alltid utsetter så lenge jeg kan!




Vegger og tak, vinduer og gardiner, vaskemaskin og tørketrommel, garderobe og skoskap - alt er vasket og ryddet☺

Høst/vinterklær til alle fem er gjennomgått og jeg har oversikt over hvem som trenger hva fremover - I love it!

Vaskerommet er det rommet i huset som alltid "gror igjen", her havner alltid alt som vi ikke vet hvor vi skal gjøre av, i tillegg til klær og stryketøy. 

Jeg får nyte rommet den lille tiden det ser ut som dette, for i morgen er sikkert benken full av klær igjen..

Fine oppbevaringsbokser som inneholder knapper og vaskeposer.
 Jeg heier på smarte oppbevaringsløsninger, og på vaskerommet har vi satt opp en skyvedørsgarderobe på hele langveggen. Garderoben rommer alt fra klær til sekker og flagg.

Skoskapene fra Ikea ved døren rommer kildesorteringssystemet vårt, det fungerer fint!


Kanskje du ble inspirert til å gå løs på høst/vinterklærne?

Ønsker deg en fin helg!

Tusen takk for at DU stikker innom!



7 kommentarer:

Ruths datter sa...

Dette var jo reine drømmerommet. Så hvitt,reint og ryddig. Love it.
Klem

noste sa...

Jaaaaa tusen takk for flott inspirasjon!!! Det er dette som er så uendelig godt å få gjort ,men jeg trenger et ekstra puff i rompa og det fikk jeg nå:D

Fin dag til deg! Liker bloggen din!

Unknown sa...

Vet du hva??? Jeg kjenner meg så innmari godt igjen, hehehe! Vaskerom er kjedelige greier. Jeg holder for tiden på med å vaske ALT som har ligget for. Det blir finere og finere og mer og mer ryddig for hver dag som går...ja, det er nesten litt artig nå. Kos deg med det fine vaskerommet ditt, flink er du!!!

Klem, Anne <3

mammaKine sa...

Ah, så deilig med eget vaskerom og god plass! Vi har kjøpt oss hus som vi driver og pusser opp nå. Der skal jeg lage meg eget vaskerom!! Gleder meg :-)

Jatte sa...

Så flott vaskerom! koselig med de røde detaljene!

Nyt Søndagskvelden!
Klemmer♥

ingridsboble sa...

Så fint vaskerom du har :) Og søte røde bokser!
Ser du også har takhengt tørkestativ - det er så genialt :) Godt å få ryddet!

Ha en flott kveld :)
- Ingrid

Monika sa...

Du ga meg ett puff i rompa til å starte med prosjekt vaskerom!! nå er det snart ferdigrydda, ferdigmala,nytt stasj på vaskerommet!! herlig å få det gjort!! Liker bloggen din :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...