onsdag 28. august 2013

Speil, speil på veggen der...


God kveld alle fine♥

En ny uke er godt i gang og vi har som så mange andre fått kjenne at hverdagen er i gang igjen! Barn og voksne er i gang med skole, barnehage, jobb og fritidsaktiviteter, og det er litt deilig å komme i gang igjen, selvom det er en smule hektisk. Det er uvant å plutselig ha to barn som skal gjøre lekser og stadig flere fritidsaktivieter å følge opp.

Midt-i-mellomsøster har flyttet inn på det nye rommet sitt og hun er veldig fornøyd! Vi er ikke helt ferdig enda, men det nærmer seg... det kommer et innlegg etterhvert☺Bildet over er fra rommet hennes, og speilet med hyllen under har jeg kjøpt på loppis.
♥ gull&glam ♥ Love it ♥

I morgen er det friii på meg, og lillesøster og jeg får besøk av en fin venninne og hennes vakre baby♥

Fiiiin uke videre ønskes deg!


2 kommentarer:

A-H sa...

Ja hverdagen med 3 små kan nok bli hektisk vil jeg tro;) Men synes som de, at den er god som gull også :)

Kose dere med besøk, og gleder meg til flere rombilder, ser veldig fint ut :)

Klem

am design sa...

Nydelig, nydelig PIP tapet :)
Og plutselig var det snart helg igjen :)
Klem fra Anne-Marit

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...