mandag 12. februar 2007

12. februar-07


Ja så var det mandag igjen. Vi har hatt en super helg, og har kost oss masse. På lørdag var vi blandt annet på Eventyr fabrikken og Victoria fikk lekt masse :o) Mor og far fikk trimmet også;o). På søndag var det morsdag, og jeg fikk nydelig frokost på sengen, samt cd med Askil Holm og et kjempefint hjemmelaget kort! På scrappefronten har jeg ikke gjort så mye i uka som har gått, men nå etter jobb i dag har jeg scrappet skisse-o-mania 6 - lovlig sendt siden fristen er kl 20 ikveld(sendte den nå kl 18)den er iallefall sendt.

På bygge fronten skjer det litt også - nå er neste hele taket tekket. Jeg legger med noen bilder jeg :o)




Skisse-o-mania 7 er også lagt ut - den ser slik ut:

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...